شعب نمایندگی هپکو در سراسر کشور برای پاسخگویی بهتر به مشتریان این برند معتبر داخلی راه اندازی شده است، این مجموعه ها در مورد کیفیت قطعات و دوام و ماندگاری آن ها به مشتریان تضمین می دهند. هپکو از اولین و قدرتمندترین مجموعه های سازنده انواع ماشین آلات سنگین راهسازی و عمرانی است، که همگام با تولیدات خود انواع لوازم یدکی هپکو را نیز روانه بازار های داخلی و برخی بازارهای خارجی می کند، این مجموعه با بیش از نیم قرن حضور مستمر در بازارهای داخلی و جهانی همواره با عمل به تعهدات خود و عرضه مداوم تمامی قطعات و لوازم یدکی هپکو از طریق مراکز رسمی و شعب نمایندگی قطعات هپکو ، به اصول مشتری مداری پایبند بوده و همواره مورد اعتماد علاقه مندان برندهای داخلی بوده است. تمامی قطعات و لوازم یدکی هپکو در تمامی ماشین آلات ساخت این شرکت و سری های تولید آن ها از طریق مراکز نمایندگی هپکو در اختیار مشتریان قرار می گیرد، و مانند دیگر تولیدات داخلی دسترسی به قطعات ریز و درشت این محصولات کارچندان دشواری نمی باشد، به همین دلیل برند هپکو برای فعالان صنعت عمران و راهسازی در کشور یک انتخاب ایده آل و مناسب می باشد.

مزایای خرید از نمایندگی هپکو

انواع قطعات ماشین آلات سنگین هپکو نظیر مینی لودر، بیل چرخ لاستیکی، بیل چرخ زنجیری، لودر، بکهو لودر، دامپتراک، مینی لودر، غلتک، گریدر و غیره در مجموعه های نمایندگی هپکو با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند، و مشتریان این محصولات کوچکترین کمبودی در بازارهای لوازم یدکی احساس نمی کنند. هپکو یک برند داخلی بسیار معتبر و قدرتمند در کشور می باشد که به دلیل استفاده از منابع و متریال داخلی قیمت لوازم یدکی هپکو در مقایسه با دیگر برندهای اروپایی و آمریکایی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد. قیمت مناسب، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، دسترسی ساده به قطعات هپکو و غیره از مهمترین دلایل محبوبیت این برند داخلی می باشد، که سبب شده تمامی شرکت های معتبر راهسازی و عمرانی برای کاهش هزینه های پروژه های خود، از محصولات این برند داخلی استفاده نمایند. از مهمترین مزایای خرید از نمایندگی هپکو می توان به کاهش هزینه های خرید به دلیل عرضه مستقیم قطعات هپکو، تضمین کیفیت و سلامت فیزیکی کالا و ارسال فوری به سراسر کشور همراه با گارانتی تضمین کیفیت کالا اشاره کرد که از هرجهت برای متقاضیان خرید لوازم یدکی هپکو ایده آل می باشد.

معتبرترین شعب نمایندگی هپکو در تهران

مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از بیست سال فعالیت مستمر در بازارهای جهانی به یکی از معتبرترین شعب نمایندگی هپکو در تهران مبدل شده است که با ارسال فوری و مطمئن کالا همواره اعتماد و رضایت خریداران را به همراه داشته است. سایت فروشگاهی هیدروسنتر از معتبرترین مجموعه های عرضه قطعات هپکو اصل همراه با گارانتی اصالت کالا در سراسر کشور می باشد، که طرفداران بسیار زیادی در این بازار را به خود اختصاص داده است.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()