صنایع ماشین سازی هپکو اراک از قدیمی ترین مجموعه های سازنده انواع ماشین آلات راهسازی و عمرانی در ظرفیت های مختلف به همراه لوازم هپکو اصل می باشد، که سالهاست به دلیل کارکرد بسیار خوب و کیفیت بالا مورد توجه بازارهای داخلی و برخی بازارهای همسایه قرار گرفته است. ماشین آلات هپکو برای تمامی صنایع راهسازی، حفاری، عمرانی، حمل و نقل، تسطیح خاک و غیره ایده آل هستند. قیمت لوازم هپکو یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند صنعتی در بین فعالان صنایع عمران و راهسازی می باشد، زیرا کیفیت و دوام این محصولات از وضعیت بسیار قابل قبولی برخوردار است و از هرجهت نسبت به انواع برندهای چینی و تحت لیسانس چین برتری دارد. البته قیمت خرید لوازم هپکو با توجه به پارامترهای بسیار زیادی از جمله نوع قطعه، کیفیت تولید، سری ساخت و متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود ولی در مجموع در مقایسه با دیگر برندهای خارجی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند.

انواع لوازم هپکو اصل

صنایع ماشین سازی هپکو در زمینه تولید انواع ماشین آلات سنگین راهسازی از قبیل بیل مکانیکی، لودر، لیفتراک، دامپتراک، مینی لودر، بکهو، غلطک و غیره فعالیت می کند، که انواع لوازم هپکو در هرکدام از آن ها از نظر سایز، ابعاد و اندازه و متریال مصرفی متفاوت می باشد، و دارندگان این وسایل به خوبی به این امر واقف هستند. بنابراین برای خرید انواع لوازم هپکو اصل و باکیفیت باید در ابتدا مشخصات فنی قطعه مورد نظر خود را مشخص کرده و از گروه بندی لوازم هپکو که در سایت های اینترنتی براساس نوع و مدل ماشین آلات تعیین شده است، قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خریداری نمود. جام، بابکت، کابین، شاسی، پایه های تعادل، شاخک ها، مته، قیچی فلز بر، چرخ و زنجیر، موتور دیزلی، مانیتور و غیره از انواع لوازم هپکو می باشد، که از نظر استانداردهای طراحی و بهینه سازی قطعات تفاوت هایی با یکدیگر دارند، اما کماکان دسترسی به انواع قطعات هپکو در مدل های قدیمی این ماشین آلات بسیار ساده و امکان پذیر است.

فروش لوازم هپکو با ارزان ترین قیمت

هپکو از جمله صنایع ماشین سازی است که بیشترین تعداد نمایندگی فعال را در کشور دارد، و دسترسی به تمامی قطعات و لوازم هپکو برای دارندگان این ماشین آلات کار دشواری نمی باشد. فروشگاه آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از دودهه فعالیت مستمر در زمینه فروش لوازم هپکو با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت قطعات همواره از نظر محبوبیت و اعتماد مشتریان در رأس مجموعه های عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کشاورزی و عمرانی قرار دارد، و با ارائه خدماتی از قبیل تحویل فوری و مستقیم کالا، قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا و تکیه بر اصول مشتری مداری مورد اعتماد خریداران واقع شده است. متقاضیان خرید لوازم یدکی هپکو اصل با مراجعه به سایت فروشگاهی هیدروسنتر به راحتی می توانند قطعات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()