تجهیزات به مجموعه وسایل و امکاناتی که ملزم به استفاده در محیط کار هستند، گفته می شود و ایمنی نیز به معنای محافظت از جان و جلوگیری از آسیب های احتمالی است، از این رو استفاده از تجهیزات ایمنی یعنی امکاناتی که جهت حفظ سلامت افراد، در محیط کار استفاده می شود، الزامی است. از دلایل ضروری بودن استفاده از تجهیزات ایمنی علاوه بر حفظ سلامت افراد میتوان به رعایت بهداشت فردی نیز اشاره کرد. کارگران ساختمان، تکنسین های برق، افراد مشغول به کار در محیط های شیمیایی و اسیدی و خیلی دیگر از شغلها همواره در معرض خطرهای مختلفی نظیر برخورد اجسام سنگین، افتادن از ارتفاع، برق گرفتگی، سوختگی، مشکلات تنفسی و غیره هستند از این رو کارفرمایان جهت حفاظت از سلامت افراد و نیز متحمل نشدن خسارت های مالی جهت درمان آنها، خرید تجهیزات ایمنی  و استفاده از تجهیزات ایمنی مربوط به شغل افراد را، در محیط کار الزامی نموده اند.

از سری نکات مهمی که کارفرمایان باید توجه داشته باشند این است که تنها نسبت به خرید تجهیزات ایمنی استاندارد اقدام نمایند، زیرا وسایل و امکاناتی که توسط برندهای معتبر ساخته و پرداخته می شود، کاملا ضامن سلامتی افراد است و بالعکس با خرید وسایلی که فاقد تاییدیه های استاندارد هستند، نه تنها سلامت افراد را تضمین نکرده اند بلکه آنها را در معرض خطر قرار داده اند. مجموعه معتبر رادین ایمن اولین و تخصصی ترین فروشگاه تجهیزات ایمنی است که با سالها تجربه در این عرصه توانسته به خوبی اعتماد خریداران را جلب نماید، فروش تجهیزات ایمنی از قبیل وسایل فروش دستکش ایمنی ، حفاظت پا، دست، تنفس، سر و گردن، چشم و صورت و غیره متناسب با انواع محیط کار در بهترین برندهای ایرانی و خارجی و همچنین مناسب ترین قیمت در این مرکز صورت می گیرد.

متقاضیان برای خرید اینترنتی تجهیزات ایمنی تنها کافیست به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات، جهت مشاوره با کارشناسان فروش تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()