تابلو چلنیوم از روش های جدید تابلوسازی تبلیغاتی است که امروزه می توانید به سبک های مختلف این سبک از تابلوسازی را در سطح شهر مشاهده نمائید. از جمله ویژگی های تابلو چلنیوم می توانید به طراحی سه بعدی آن اشاره نمود. در این سبک از طراحی تابلو تبلیغاتی به حروف بُعد داده می شود و دارای حالت برجستگی است.

تابلوسازی اچ دی لایت دارای سابقۀ بلند مدت در زمینۀ ساخت پیشرفته ترین تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از تجهیزات پیشرفته می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته قادر به ساخت تابلو چلنیوم می باشند.

درخواست تابلوسازی چلنیوم

رویه، لبه های حروف و روشنایی حروف از جمله اجزای مختلف تابلوسازی تبلیغاتی چلنیوم می باشد. ساختار اصلی تابلوهای چلنیوم ورق هایی از جنس پلکسی گلاس است که انعطاف پذیری بالایی دارد و به عنوان رویۀ تابلو چلنیوم به کار برده می شود و سپس هر کدام از حروف تابلو را با دستگاه برش لیزری برش داده و سپس قسمت های لبۀ برش خوردۀ تابلو چلنیوم با چسب های مخصوص با فلکس ثابت می شود. در نهایت نیز با قرار دادن لامپ های نئون داخل تابلو، سیستم روشنایی حروف برجسته چلنیوم را پیاده سازی می کنند. سفارش تابلو ال ای دی روان را از طریق سایت این مجموعه انجام دهید.

لامپ های LED و SMD به عنوان لامپ های نئونی برای نورپردازی تابلو چلنیوم به کار برده می شود و به طور کلی مختص تابلو نئون شیشه ای می باشد و توسط الکترودهای شارژ شده پیاده سازی می شود.

امروزه فناوری تابلوسازی تبلیغاتی پیشرفته به افراد اجازه می دهد که بتوانند طرح های متنوعی از تابلوهای تبلیغاتی را اجرا نموده و زیبایی خاص و چشمگیری در نمای تابلو تبلیغاتی چلنیوم و دیگر سبک های تابلوسازی تبلیغاتی مدرن و مجلل ایجاد کنند.

پیش از ثبت سفارش تابلو چلنیوم می توانید نگاهی به نمونه کارهای تابلوسازی اچ دی لایت داشته باشید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()