فروش اینترنتی کاغذ دیواری جدید

مشخصات فیزیکی کاغذ دیواری ها بر پشت این روکش های متنوع و جذاب حک شده و  کیفیت آن ها را می توان بر حسب ظریب ایمنی آن ها در برابر عوامل فیزیکی تعیین کرد، که البته این موارد سبب دسته بندی آن ها در گروه های جداگانه شده که قیمت کاغذ دیواری در هر کدام از آن ها متفاوت است. دکورآفیس از محبوب ترین مراکز فروش کاغذ دیواری جدید در تمامی برندهای مطرح و معتبر دنیا به همراه گارانتی تضمین کیفیت می باشد، که با مراجعه به وب سایت اینترنتی آن می توان با هر بوجه و سلیقه  به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش داد.

با استفاده از کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت می توان یکبار برای همیشه کار تزئین و طراحی دیوارها را به انجام رسانید زیرا این روکش های کاغذی متنوع و زیبا در برابر تابش نور آفتاب، لکه های روغنی و بسیاری موارد دیگر بسیار مقاوم هستند و در برابر پاک کننده ها کوچکترین تغییر حالتی نمی کنند. پوشاندن عیوب دیوارها، فرورفتگی ها، ترک خوردگی ها و رطوبت از دیگر مزایای استفاده از این دیوارپوش های تزئینی می باشد، و می توان گفت دوام و ماندگاری این محصولات در مقایسه با انواع رنگ روغن بسیار بالاتر است.

انواع کاغذ دیواری باکیفیت

این روکش های کاغذ را می توان از نظر نوع متریال مصرفی و کیفیت تولید در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری وینیل و غیره قرار داد، که از نظر درصد مقاومت در برابر عوامل محیطی از قبیل شست و شو، خراش، پارگی و کشیدگی با یکدیگر متفاومت هستند و این روکش های کاغذی نیز همانند تمامی محصولات تولیدی به موازات افزایش کیفیت و دوام در آن ها با قیمتی متفاوت تر عرضه می شوند. بنابراین قیمت خرید کاغذ دیواری حراجی برحسب موارد بسیار زیادی ازجمله کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، برند سازنده و مقدار وینیل به کار رفته در آن تعیین می شود.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()