ویژگی های کاغذ دیواری باکیفیت

کیفیت کاغذ دیواری را می توان در دوتکه بودن آن مشاهده کرد، زیرا اغلب این دیوارپوش های متنوع و زیبا از دو لایه رویین و زیرین تشکیل شده اند که سطح رویی آن در واقع همان دیواری و روکش وینیلی است که برای محافظت بر روی آن قرار گرفته می باشد و سطح زیرین آن بافت ساده و کاغذی دارد و زیرساخت کاغذی دیواری می باشد. درواقع می توان در صد وینیل به کار رفته در تولید این منسوجات کاغذی را در شمار مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری باکیفیت قرار داد، که در بهترین نمونه های آن برابر با 300 تا 450 گرم در هر متر مربع می باشد. قابلیت شست و شو، مقاومت حرارتی، حساسیت، قیمت فروش کاغذ دیواری مناسب، ثبات در رنگ، مقاومت در برابر خراش و پارگی و غیره از دیگر مشخصه های کاغذ دیواری مدرن و شیک برای ساختمان می باشد، که به موازات افزایش سطح کیفی آن ها قیمت کاغذ دیواری جدید نیز افزایش پیدا می کند و متقاضیان این محصولات به خوبی به این امور واقف هستند.

خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت

خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت گاها یک انتخاب بسیار نادرست برای مشتریان می باشد، که در فاصله زمانی بسیار کوتاهی آن ها را پشیمان کرده و هزینه های تعویض دیوارپوش ها و یا تعمیر و ترمیم این محصولات را به مشتریان تحمیل می کند، بنابراین با  خرید کاغذ دیواری ساده باکیفیت و مناسب می توان تنها با یکبار هزینه، تا مدت ها از بابت ظاهر و زیبایی دیوارها آسوده خاطر بود.

فروش آنلاین کاغذ دیواری

سایت فروشگاهی دکورآفیس از معتبرترین درگاه های اینترنتی فروش آنلاین کاغذ دیواری باکیفیت در برندهای مطرح و معتبر جهانی با مناسب ترین قیمت می باشد، که در طول سالها فعالیت بی وقفه خود در این بازار خدماتی همواره با عرضه مستقیم و بی واسطه کالا به سراسر کشور، همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا در شمار معتبرترین مجموعه های عرضه کننده کاغذ دیواری جدید در بازار قرار گرفته که در جلب حمایت و اعتماد مشتریان عملکردی موفق داشته است.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()