خرید تابلو ارزان

همانطور که به آن اشاره شد موارد زیادی در خرید تابلو تاثیر گذار است که از آنها می توان به سبک دکوراسیون داخلی ساختمان، مکان قرارگیری تابلو، اندازه دیوار، سلیقه و همچنین بودجه افراد اشاره کرد. انواع تابلو در سبک ها، ابعاد و متریال مختلف ساخته می شوند که بر روی قیمت تابلو تاثیر بسزایی دارند. خریداران بهتر است هنگام خرید تابلو به هماهنگی تابلو با مبلمان، پرده و رنگ دیوار توجه نمایند. تابلوهای چاپی تنوع بالایی دارند و با پارچه کنواس که از مرغوبیت بالایی برخوردار است، تولید می شوند به طوریکه تمامی محصولات از ضمانت چاپ و متریال سازنده برخوردارند. شرکت دکورآفیس انواع تابلو خط مدرن، کلاسیک، تابلو ست، اتاق کودک و غیره را با رنج های قیمتی متفاوت به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رساند، از این رو خریداران محترم می توانند جهت خرید تابلو ارزان از سایت فروشگاهی این مرکز دیدن کرده و محصول مد نظر خود را ثبت سفارش نمایند.

تابلو یکی از وسایل دکوراتیو تاثیرگذار در زیبایی منزل و ساختمان است، که باید با توجه به دیزاین و سبک طراحی داخلی ساختمان، انتخاب شود. وجود تابلو، فضای داخلی را از یکنواختی و سادگی در آورده و همچنین نمایی خاص و چشمگیر را به ارمغان می آورد. هنرمندانی که این اثرهای زیبا را خلق می کنند از عناصر موجود در طبیعت، محیط اطراف و همچنین ذهن خلاق خود الهام گرفته و تابلو نقاشی را در سبک های  مختلفی همچون مینیمال، کلاسیک، مدرن، رستیک، سنتی و مدرن طراحی می کنند. همچنین این استادان از بهترین متریال در طراحی انواع تابلو نقاشی بهره می برند‌. از آنجایی که تابلو، روح و انرژی به محیط می بخشد و از سری وسایلی است که خیلی سریع نگاه ها را به خود جلب می کند، در انتخاب آن باید دقت لازم را به کار برد. تابلو باید با سایر وسایل منزل هارمونی داشته باشد و همچنین در بهترین مکان، به عنوان مثال در فاصله ۳۰ سانتی متری بالای مبلمان، آن را نصب کرد. فروش پارکت در سایت این مجموعه انجام می گیرد. 

اندازه تابلو باید متناسب با دیوار باشد، به طوریکه برای دیوارهای بلند از تابلوهای عمودی و برای دیوارهای کوتاه از تابلوهای افقی استفاده می شود. همچنین طرح دیوار هم در انتخاب تابلو تاثیر گذار است، برای دیوار های شلوغ بهتر است از تابلوهایی با رنگ های ملایم بهره برد. اگر از چند تابلو در کنار هم استفاده می کنید و آنها دارای توناژ رنگی متفاوت هستند بهتر است که تابلوهای با رنگ روشن در بالا و تابلوهای با رنگ تیره در پایین قرار داده شوند.  مجموعه معتبر دکورآفیس، عرضه کننده انواع تابلو کلاسیک، مدرن، هنری و غیره است که تمامی محصولاتش را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت همراه با ضمانت اصل بودن، به سراسر کشور ارسال می کند. فروشگاه اینترنتی این مرکز تمامی محصولات را در گروه های مختلف دسته بندی کرده و سبب سهولت خرید برای متقاضیان شده است.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()