پوشاندن درز انقطاع برای ساختمان لازم و ضروری است چون فضای بین دو ساختمان خالی است و این مسئله باعث گسترش آلودگی و سکونت دیگر موجودات زنده چون پرندگان،موش و غیره می شود. به همین دلیل نیاز به ارائه خدمات پوشاندن درز انقطاع است که توسط افراد متخصص و تجهیزات پیشرفته قابل اجرا می باشد.

گروه نماروز در عرصۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کند و قادر به ارائه خدمات پوشاندن درز انقطاع با طناب و سایر روش های کار در ارتفاع می باشد.

اجرای پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان

امروزه برای اجرای پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان از متریال ساختمانی چون ورق هایی از جنس پلی کربنات و گالوانیزه بهره گرفته می شود که بسیار سبک می باشد. قیمت اجرای پوشاندن درز انقطاع به فاکتورهای مهمی چون نوع متریال به کار رفته و ابعاد درز بستگی دارد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان فنی مربوطه تماس بگیرید.

از روش های متعددی برای انجام پوشاندن درز انقطاع ساختمان استفاده می شود که می توان به طناب، داربست، کرین، کلایمر و آسانسور بالابر اشاره نمود. هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت می باشد که تکنسین کار با بررسی تمام زوایای ساختمان، مناسب ترین روش را برای ارائه خدمات پوشاندن درز انقطاع در ساختمان بهره می گیرد. انجام تعویض شیشه نمای ساختمان توسط این مجموعه با کیفیت بالا انجام می گیرد.

همانطور که گفته شد، رونق کاربرد ورق های سبک پلی کربنات و گالوانیزه نسبت به پروفیل به دلیل داشتن قیمت ارزان، ماندگاری بالا، قابلیت عایق بندی و آب بندی و در عین حال قابلیت رنگ آمیزی سطوح ورق های پلی کربنات می باشد. بنابراین امکان پیاده سازی پوشاندن درز انقطاع با قیمت ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد.

گروه نماروز قادر به ارائه هر گونه خدمات کار در ارتفاع برای نمای ساختمان می باشد که انجام پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان نیز یکی از این خدمات ساختمانی محسوب می شود .

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()