پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای مواقعی که مصالح ساختمانی نمای ساختمان، به دلایلی شل می شوند، نیاز می شود. با استفاده از این نوع ابزارآلات ساده و عمومی به سادگی می توان طول عمر سازۀ نمای ساختمان را بهبود بخشید. ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط افراد حرفه ای صورت می گیرد چون نیاز به کار در ارتفاع می باشد.

گروه نماروز مجهز به تجهیزیات پیشرفته و اختصاصی برای کار در ارتفاع می باشد. این مجموعه دارای پرسنل فنی و کارآمدی است که با در اختیار داشتن کمترین امکانات ایمنی و طناب با سرعت عمل بالایی می توانند عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را با حداقل هزینه انجام دهند.

نحوۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگ

مصالح ساختمانی که در نمای ساختمان به کار برده می شوند همچون پازل است و جدا شدن هر کدام از آنها می تواند با شل شدن و ریزش آنها همراه باشد. لذا به دلیل داشتن ارتفاع بالا از سطح زمین، ریزش مصالح ساختمانی، خسارت مالی و جانی به همراه خواهد داشت. بنابراین به کمک پیچ و رولپلاک می توان به مصالح ساختمانی شل شده استحکام بخشید. با استفاده از پیچ، رولپلاک، پیچ بند، چکش و دریل به راحتی می توان مصالح ساختمانی شل شده را مستحکم نمود. انجام تعویض شیشه نمای ساختمان را به گروه نماروز بسپارید.

برخی از شرکت های ساختمانی، قادر به انجام خدمات ساختمانی در ارتفاع هستند. از این رو قادر به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و تجهیزات ایمنی هستند که بتوانند با تضمین امنیت جانی، سنگ و آجرهای شل شده و تخریب شده را مستحکم نمایند. برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از نوع سنگ از پیچ های روکش دار گالوانیزه استفاده می شود که خاصیت ضد زنگ دارند.

برای اطلاع از زمان و هزینۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()