قیمت خرید عروسک دخترانه

جنس عروسک، متریال مصرفی، ابعاد و برند سازنده از عوامل اثرگذار بر قیمت خرید عروسک دخترانه می باشند. عروسک های ساخت کمپانی های معتبر خارجی مانند فانکو، لیپ فلاگس و دیزنی لند از قیمت بالاتری برخوردارند ولی عروسک دخترانه ساخت داخل کشور، مقرون به صرفه تر بوده و اکثر افراد توانایی خرید عروسک را دارند و خوشبختانه اسباب بازی های موجود در مجموعه بازی ساز مارکت، در همه مدلها و تمام رنج های قیمتی وجود دارد و والدین بر حسب سلیقه و توان مالی خود، می توانند مناسب ترین آنها را انتخاب کنند و در سایت فروشگاهی این مرکز سفارش اینترنتی خود را به ثبت برسانند.

انواع عروسک دخترانه

عروسک پولیشی خرس و عروسک شخصیت های کارتونی مانند پلنگ صورتی، باب اسفنجی و مینیون ها از عروسک های پرطرفدار دیزنی هستند. عروسک پولیشی یکی از عروسکهای محبوب هستند که به علت نرمی و سبک بودن آنها، برای هر رده سنی مناسب هستند، همچنین امروزه عروسک پولیشی در دکوراسیون منزل و محل کار نیز استفاده می شود. کودکان هنگام تماشای  کارتون با شخصیت های کارتونی ارتباط برقرار می کنند و با قوه تخیلی که دارند خود را به جای آن شخصیتها می گذارند ، از این رو شرکت های اسباب بازی درصدد طراحی و ساخت عروسک شخصیت های کارتونی محبوب کودکان برآمدند و عروسک باربی، عروسک مومو و عروسک السا و آنا از محبوب ترین آنها هستند. فروش اسباب بازی دخترانه از طریق سایت این مجموعه به فروش می رسد.

دختران از همان کودکی نقش مادر را برای عروسک های زیبا خود ایفا می کنند و به عروسک بی بی بورن که شبیه نوزاد است علاقه بسیار زیادی دارند. از دیگر اسباب بازی های مناسب با رده سنی های مختلف، عروسک های اکشن فیگور مانند مردعنکبوتی، لاک پشت های نینجا و غیره است. و همه ی این عروسک های جدید توسط کمپانی های معتبری چون هاسبر، پلی موبیل، دیزنی لند و غیره است. شرکت بازی ساز مارکت فروشنده انواع عروسک، اسباب بازی، لوازم کودک و تاب و سرسره خانگی است و محصولاتش را به همراه ضمانت اصل کالا به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ارسال می نماید.

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()