سنسور نوری از دیگر سنسورهای پرکاربردی است که در ساخت اکثر دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک به کار برده می شوند. عملکرد اصلی سنسورهای نوری بر مبنای عملکرد قسمت های فرستنده، گیرنده و خروجی صورت می گیرد. البته با توجه به تغییر محل قرارگیری فرستنده و گیرنده، انواع سنسور نوری یک طرفه، دو طرفه و رفلکتوری تولید و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند.

شرکت تهران اتوماسیون به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش سنسور نوری و قطعات اتوماسیون صنعتی در تهران فعالیت می کند و با راه اندازی وب سایت رسمی تهران اتوماسیون، توانسته امکان سفارش اینترنتی تجهیزات اتوماسیون صنعتی چون سنسورهای نوری، القایی و غیره را برای متقاضیان در سرتاسر کشور فراهم سازد.

معرفی عملکرد انواع سنسور نوری

سنسور نوری یک طرفه، قسمت های فرستنده و گیرنده در یک قطعه قرار گرفته می شوند.

سنسور نوری دو طرفه نیز قطعات فرستنده و گیرنده در مقابل یکدیگر قرار گرفته می شوند و از عملکرد خاصی برخوردار است.

سنسور نوری رفلکتوری، قسمت های فرستنده و گیرنده همجوار یکدیگر قرار گرفته می شوند و در مقابل آنها نیز آینه و یا منشور برای انعکاس نور به کار برده می شود. با ساطع نمودن نور از سوی فرستنده و دریافت انعکاس نور از سوی بازتاب کننده و رفلکتور، گیرنده نور منعکس شده را حس نموده و متناسب با فاصلۀ سوئیچینگ عکس العمل نشان می دهد.

استقبال فراوان از فروش سنسور نوری ، به دلیل ویژگی های ساختاری است که این نوع قطعات الکترونیکی دارند. سنسور نوری دارای قابلیت تشخیص اجسام در فواصل تعیین شده می باشد.

سنسورهای نوری از نظر جنس بدنه در دسته بندی سنسور نوری فلزی و پلاستیکی قرار می گیرند. علاوه بر آنکه از نظر شکل ظاهری نیز به صورت استوانه ای و کعبی نیز ساخته می شوند.

برای خرید انواع سنسور نوری مانند خرید سنسور نوری مکعبی و سایر قطعات الکترونیکی می توانید به شرکت تهران اتوماسیون مراجعه نموده و به صورت اینترنتی سفارش خرید خود را با قیمت ارزان و تضمین شده ثبت نمائید.

 

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()