سنسور القایی یکی دیگر از سنسورهایی است که در ساخت دستگاه های مکانیزه و الکتریکی به کار برده می شوند. تمایز قابل توجه سنسور های القایی، این است که بر اثر جریان الکترومغناطیسی عمل می کند و موجب عملکرد صحیح آن در سیستم های اتوماسیون صنعتی می شود. استفادۀ درست از انواع سنسور القایی می تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه شود و بازدهی آن را ارتقاء ببخشد.

شرکت تهران اتوماسیون با داشتن تجربه و نیروی توانمند قادر به ارائه خدمات فروش سنسور القایی و فروش قطعات الکترونیکی صنعتی برای ساخت دستگاه های الکترونیکی و اتوماتیک است. فروش سنسورهای القایی، نوری، چشم پرده ای، سنسور مغناطیسی، سنسور دما، سنسور خازنی و ... را با برندهای معتبر در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش انواع سنسور القایی

تنوع سنسورهای القایی بسیار است چون از نظر عملکرد و همچنین ویژگی های ظاهری در دسته بندی های مختلف تولید و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند.

مواردی چون فاصلۀ دید سنسور، تعداد سیم های سنسور، فرکانس کاری سنسور القایی ، دمای سیستم، شکل ظاهری سنسور، جنس بدنۀ سنسور، طول سیم و روکش آن و ... از جمله ویژگی های ظاهری و فنی محسوب می شوند. بنابراین هنگام خرید سنسور القایی باید توجه ویژه ای نسبت به این موارد داشته باشید که نوع سنسور القایی که تهیه می کنید متناسب با ساختار فنی و عملکرد دستگاه مکانیزه باشد.

در حال حاضر شاهد فروش انواع سنسور القایی مانند فروش سنسور القایی مکعبی با برندهای معتبری چون هانیانگ، لنبائو و غیره می باشیم. توجه داشته باشید که هنگام خرید سنسور، قطعات اصل را خریداری کنید چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد سیستم خواهد داشت. توجه به کیفیت سنسور حائز اهمیت است و سپس قیمت را ملاک خرید در نظر بگیرید.

با مراجعه به نمایندگی های معتبر چون شرکت تهران اتوماسیون، می توانید با قیمت مناسب و به صورت اورجینال، خرید انواع سنسور القایی و دیگر قطعات اتوماسیون صنعتی را انجام دهید.

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()