لوازم یدکی لودر، قطعات تشکیل دهندۀ ماشین لودر هستند که امکان خاکبرداری را برای این ماشین میسر می سازد. کاربرد اصلی لودر برای پروژه های عمرانی است که با استفاده از آن می توان سطوح ناهموار خاک را هموار نمود. بروز مشکل فنی برای ماشین، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی لودر باشد که می توانید بر مبنای مدل و برند ماشین، از فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین تهیه کنید.

برای تأمین قطعات ماشین آلات راهسازی می توانید به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید. این فروشگاه در تهران فعالیت خود را در زمینۀ واردات و فروش لوازم یدکی لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل و غیره آغاز نموده و توانسته نیاز مشتریان را برآورده سازد.

فروش انواع قطعات لودر اورجینال

فروشگاه های متعددی در حوزۀ تأمین قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند و به واسطۀ آنها می توان لوازم یدکی مورد نیاز لودر و دیگر ماشین آلات را خریداری کرد. عدم تعویض به موقع قطعات آسیب دیده، می تواند صدمات جدی و هنگفتی را به دیگر لوازم یدکی لودر وارد کند. با استفاده از لودر می توان در مدت زمان اندک زمین سطح وسیعی از زمین را هموار نمود و نیاز به استخدام نیروی کاری زیاد نیست و می توان با حداقل هزینه پروژه های عمرانی را احداث نمود.

کاربرد لودر در سطح جهان صورت گرفته و در ایران نیز افراد زیادی مالک لودر با برندهای مختلف می باشند. هر چه از عمر ماشین می گذرد، به طبع فرسودگی قطعات یدکی لودر بیشتر می شود. در نهایت نیاز به تعویض و خرید برخی از انواع لوازم یدکی لودر است مانند خرید لوازم یدکی لودر تایتان که بتوانند مشکلات فنی ماشین را مرتفع نمود و مجدداً از آن برای خاکبرداری استفاده شود.

فروشگاه سرویس قطعه نیز از آن دسته فروشگاه هایی است که در عرصۀ واردات و پخش قطعات ماشین آلات سنگین در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()