فیلتر شنی از دیگر وسایلی است که در تجهیزات تصفیۀ آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته می شود. با نصب فیلتر شنی می توان برای جداسازی املاح معلق و کدورت آب از آن استفاده نمود و نقش مهمی در تصفیه سازی آب دارد. استفاده از فیلتر شنی برای از بین بردن ذرات معلق فیزیکی در آب، تا قطر هشتاد میکرون به کار برده می شود. علاوه بر آنکه نصب فیلتر کربنی می توان بوی نامطبوع و مواد رنگی موجود در آب را از بین ببرد. ایجاد شفافیت در رنگ آب استخرها یکی از کاربردهای اصلی دستگاه فیلتر شنی محسوب می شود.

شرکت اطلس آب از جمله شرکت هایی است که توانسته با عظم نیروی راسخ و همچنین پرسنل فنی مجرب و متخصص، بتواند یکی از پیشگامان در صنعت ساخت انواع دستگاه تصفیۀ آب و فاضلاب، استخر و غیره در سراسر کشور باشد.

کاربرد نازل فیلتر شنی برای یکنواخت سازی جریان آب در فرآیند تصفیه به کار برده می شود. نصب نال فیلتر شنی و یا نازل سختی گیر در اجرای تصفیۀ آب و فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی برای ممانعت از رد شدن مواد سلیس، کربن و یا رزین از طریق فیلتر شنی دارد. محل نصب نازل فیلتر شنی به کف مخزن سیستم تصفیه آب و به یک صفحۀ جداکانه به نام صفحۀ نازل متصل می شود.

امروزه خرید دستگاه فیلتر شنی مانند  فیلتر شنی استخر و سایر تجهیزات مربوطه، متناسب با فعالیت های مختلف مورد استقبال قرار گرفته می شود. بدین وسیله می توانند با بهره گیری از تجهیزات تصفیه سازی آب و فاضلاب، کیفیت آب مصرفی را بهبود بخشیده و از آن برای نوشیدن و یا اینکه تصفیه سازی نموده و از مجدداً در فرآیند آب استخر و یا فعالیت های صنعتی استفاده نمود.

بیش از گذشته استفاده از سیستم تصفیه سازی آب و فاضلاب اهمیت کاربرد خود را در سطح جهان پیدا کرده است و کاربرد انواع فیلتر شنی نیز در جایگاه خود نقش بسزایی در این فرآیند دارد.

شرکت اطلس آب نیز با آگاهی نسبت به این موضوع، توانسته کسب و کار حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ تأمین و ساخت دستگاه های تصفیه سازی آب و تأسیسات آب و فاضلاب راه اندازی کند و به هموطنان خود خدمات رسانی کند.

فیلتر شنی افقی به صورت افقی در راه اندازی سیستم های تصفیه خانه قرار گرفته می شود و از ظرفیت بالایی برخوردار است و نسبت به فیلتر شنی عمودی بیشترین کارایی را داشته و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت فیلتر شنی بر اساس حجم، جنس بدنه و همچنین نوع آن مشخص می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع فیلتر شنی و نحوۀ سفارش اینترنتی فیلتر شنی ، می توانید با شرکت اطلس آب تماس برقرار کنید.

 شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()