طراحی داخلی بر اساس یک سری اصول پیاده سازی می شود که تأثیر قابل توجهی بر روی بیننده خواهد داشت. متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم مختلف شاهد طراحی داخلی دکوراسیون ساختمان به سبک های مختلف می باشیم. در واقع طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان می تواند نشان دهندۀ سلیقۀ شخصی صاحب ملک و نگرش فرد باشد. با یکنواخت شدن فضای دکوراسیون منزل و یا تغییر کسب و کار، خیلی از افراد تمایل به تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی و خارجی ساختمان مطابق با سبک های مدرن و کلاسیک و یا تلفیقی باشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا، چندین سال است که به صورت حرفه ای در زمینۀ پروژه های ساختمانی چون  خدمات طراحی داخلی  و اجرای دکوراسیون داخلی و نمای خارجی فعالیت می کند.

اهمیت رنگ و تناسب در طراحی داخلی

تناسب و مقیاس سازه های ساختمانی برای امور طراحی و ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی ساختمان مانند اجرای طراحی داخلی مغازه بسیار حائز اهمیت است. تجهیزات و امکاناتی که در قسمت های مختلف ساختمان در نظر گرفته می شود، بر منبای ابعاد فضای داخلی دکوراسیون صورت می گیرد.

ایجاد تعادل در طراحی داخلی و اجرای نمای داخلی ساختمان لازم است چون باعث ایجاد نظم در دکوراسیون می شود و تأثیر مثبت بر روی روحیات شخصی افراد خواهد داشت. تناسب رنگ و اشکال موجود در فضای دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. به عنوان مثال رنگ کابینت، رنگ تجهیزات دکوراتیو، ارتفاع صندلی ، جزیرۀ آشپزخانه، سبک و رنگ شیرآلات ساختمان، میز ناهارخوری، مبلمان، شومینه و ... هر کدام از نظر رنگ و ابعاد در طراحی نمای دکوراسیون داخلی حائز اهمیت است. در نظر گرفتن هر کدام از این موارد نیاز به خلاقیت، هنر و همچنین تجربه دارد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا نیز با بهره گیری از افراد فنی متخصص و خلاق قادر به ارائه هر گونه خدمات طراحی داخلی در سبک های مدرن و کلاسیک مطابق با نظر شخصی شما می باشد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()