درایر تبریدی یکی از رایج ترین دستگاه هایی است که از آن برای حذف آب موجود در هوا استفاده می شود. کاربرد دستگاه های درایر تبریدی در کنار کمپرسور هوا می باشد. کاربرد دستگاه کمپرسور هوا برای فشرده سازی سیالات گازی در راه اندازی سیستم های صنعتی می باشد. خرید درایر تبریدی و نصب آن به منظور از بین بردن رطوبت هوا به کار برده می شود چون بدین وسیله می توانند عمر دستگاه هایی را که در سیستم راه اندازی شده اند، ایمن نگه دارند. چرا که وجود رطوبت می تواند باعث ایجاد رسوب در سیستم پنوماتیک، جک و شیرآلات برق دستگاه ها شود و آنها را دچار مشکل کند.

شرکت هوامدار مفتخر است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش تجهیزات صنعتی چون دستگاه های درایر تبریدی، خشک کن هوا، کمپرسور اسکرو و پرتابل و غیره در تهران ادامه دهد.

خرید و فروش درایر تبریدی

امروزه خرید و فروش درایر تبریدی و خرید خشک کن هوا به عنوان یکی از دستگاه های رایج است که در سطح جهانی مورد استقبال قرار گرفته می شود. با بهره گیری از دستگاه درایر یا همان رطوبت گیر می توان در سیستم های صنعتی که زنگ زدگی لوله ها و شیرآلات می تواند اختلالات زیادی در عملکرد دستگاه بوجود آورد. در واقع با بهره گیری از این دستگاه می توان این نوع مشکلات فنی را مرتفع نمود.

درایر تبریدی دستگاهی است که به واسطۀ آن می توان رطوبت هوا را از بین برد. بدین وسیله از ایجاد رسوب در لوله و شیرآلات پنوماتیک جلوگیری نمود. بیش از گدشته کاربرد دستگاه های درایر تبریدی یا همان خشک کنندۀ هوا در راه اندازی برخی از سیستم های صنعتی به کار برده می شود.

شرکت هوامدار در زمینۀ فروش تجهیزات صنعتی چون دستگاه های کمپرسور هوا، دستگاه های خشکن هوا و درایر تبریدی در تهران خدمات رسانی می کند.

 

 شرکت هوامدار

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()