واحد گشت از جمله مجموعه هایی است که در حوزۀ حمل و نقل شهری فعالیت می کنند. همانطور که می دانید در سطح شهر برخی از شرکت ها می توانند با أخذ مجوز از سوی اتحادیه مسافربری تهران، در حوزۀ حمل و نقل مسافر درون شهری بپردازند. شرکت واحد گشت به منظور ارائه خدماتی چون شرکت های سرویس دربستی در تهران خدمات رسانی می کنند. با این تفاوت که نوع وسیلۀ نقلیۀ چنین شرکت هایی، اتوبوس های VIP است که همراه راننده در اختیار متقاضیان قرار گرفته می شود. امروزه به دلیل وجود ترافیک و ترددهای شهری که افزایش یافته است، افرادی که قصد تردد درون شهری را به صورت گروهی و دسته جمعی دارند، می توانند از مزایای خدمات واحد گشت استفاده نمایند.

در صورت نیاز به بهره مندی از سرویس دهی کرایه اتوبوس دربستی می توانید با شرکت واحد گشت تهران تماس بگیرید. این مجموعه چندین سال است که در منطقۀ تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند و سرویس دهی مطمئن و راحتی را در اختیار همشهریان خود قرار دهد.

شرح خدمات واحد گشت

شرح خدمات واحد گشت به سرویس دربستی بهشت زهرا، کرایه اتوبوس دربستی، ترانسفر به فرودگاه، سرویس دهی اتوبوس دربستی برای مراسم تشریفاتی و غیره اختصاص داده می شود. پیش از بهره مندی از خدمات واحد گشت، توجه به سطح کیفیت خدماتی که ارائه می دهد و همچنین داشتن مجوزهای حمل و نقل مسافر از اتحادیۀ اتوبوسرانی لازم است. سرویس حمل و نقل شهری به افراد کمک می کند که بتوانند بدون دغده در سطح شهر تردد داشته باشند و نگران ماندن در ترافیک شهری نباشند.

امروزه خیلی از افراد که مسئول اجرای مراسم تشریفاتی، ترانسفر مسافر به فرودگاه، سرویس مدارس و دانشگاه، سرویس دربستی پرسنل کارخانجات، اتوبوس دربستی بهشت زهرا و غیره می باشند، می توانند از سرویس دهی واحد گشت استفاده نمایند. شرکت واحد گشت برای خیلی از افراد آشنا می باشد چون به واسطۀ آنها می توانند با اطمینان کرایه اتوبوس دربستی را با تعرفه های قانونی انجام دهند.

شرکت واحد گشت تهران نیز یکی از این مجموعه هایی است که توانسته کسب و کار حرفه ای خود را در این حوزه راه اندازی نماید و به همشهریان خود سرویس دهی حمل و نقل شهری را با اتوبوس دربستی ارائه دهد.

واحد گشت در منطقۀ تهران یک نیاز محسوب می شود چون حجم ترافیک در این منطقه بسیار است و توجه به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و به واسطۀ این امکانات می توان به سهولت تردد شهری داشت.

به این ترتیب می توانید از خدمات شرکت واحد گشت تهران برای سرویس دهی  اتوبوس دربستی  بهشت زهرا و سایر ترددهای دسته جمعی در سطح شهر استفاده نمائید و بدین وسیله می توانید با اطمینان از خدمات چنین مجموعه هایی استفاده نمائید.

 

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()