شرکت واحد به صورت تخصصی در زمینۀ حمل و نقل مسافر به صورت سرویس دربستی درون شهری فعالیت می کند. این گونه کمپانی ها با أخذ مجوز از سوی اتحادیۀ مسافربری در تهران می توانند در حوزۀ ارائه خدمات کرایه و اجارۀ اتوبوس به صورت دربستی فعالیت کنند. خدمات شرکت واحد می تواند به اجاره اتوبوس واحد گشت با رانندگان مجرب اختصاص داده شود. در این صورت ارگان های دولتی و خصوصی و افراد عادی می توانند متناسب با نیاز از سرویس دهی و خدمات شرکت واحد برای اجارۀ اتوبوس دربستی برای جابجایی مسافران و میهمانان خود استفاده نمایند. این گونه مجموعه ها در زیر مجموعۀ شهرداری فعالیت خود را آغاز می کند و به صورت قانونی تحت نظارت شرکت اتوبوسرانی عمومی تأسیس می شود.

شرکت واحد گشت تهران به صورت کاملاً تخصصی توانسته فعالیت حرفه ای خود را با هدف ارائه خدمات اتوبوس دربستی بهشت زهرا، ترانسفر مسافر به فرودگاه، سرویس دربستی مدارس و کارخانجات و غیره آغاز کرده است.

خدمات سرویس دربستی شرکت واحد گشت

هدف اصلی راه اندازی شرکت های واحد گشت این است که بتوانند به صورت برنامه ریزی شده، اجازۀ کرایه کردن اتوبوس دربستی را به همراه راننده برای عموم افراد فراهم کنند.

بدین وسیله افرادی مختلف در شرایط متفاوتی که نیاز به تردد گروهی درون شهری دارند، می توانند از امکانات سرویس دربستی شرکت واحد گشت استفاده نمایند. در این صورت با مشکلات ترافیکی روبرو نخواهند شد. امروزه خیلی از افراد برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان خود برای اجرای مراسم خاکسپاری، برای ایاب ذهاب بهشت زهرا از خدمات شرکت واحد اتوبوس دربستی برای اجارۀ اتوبوس استفاده می کنند.

کرایۀ اتوبوس در خدمات واحد گشت بهشت زهرا در کنار اجار اتوبوس برای سرویس مدارس و جابجایی پرسنل یک نیاز محسوب می شود چون بدین وسیله می توان از حجم تردد شهری کاست و زود به مقصد رسید. استفاده از این امکان برای عموم مردم امکان پذیر می باشد.

شرکت واحد گشت تهران چندین سال که از راه اندازی آن می گذرد و توانسته با تأمین وسایل نقلیۀ عمومی به همراه رانندگان مجرب، امکان تردد درون شهری را به صورت دسته جمعی به سهولت فراهم کند.

هزینۀ خدمات شرکت واحد

هزینۀ خدمات شرکت واحد بر اساس تعرفه های از پیش تعیین شده، گرفته می شود. برای اطلاع از کرایۀ اتوبوس دربستی می توانید با واحد مرکزی شرکت واحد تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح سازید.

امروزه بیش از گذشته نیاز به اجارۀ اتوبوس دربستی احساس می شود چون حجم ترافیک سطح شهر بسیار است. افرادی که قصد رفتن به مقصدی را به صورت دسته جمعی دارند، می توانند از امکانات شرکت واحد گشت استفاده نمایند.

شرکت واحد گشت تهران نیز با این مقصود، فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی نموده و آمادۀ سرویس دهی به همشهریان خود می باشد.

 

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()