آن دسته از فروشندگانی که فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو را بر عهده دارند باید این قطعات را از کشور ژاپن وارد ایران نمایند. کمپانی کوماتسو در ژاپن می باشد که انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی و صنعتی را به کشورهای دیگر ارسال می کند. فروشگاه هیدرو سنتر انواع قطعات لودر کوماتسو را از کشور ژاپن وارد کرده و به مشتریان خود ارائه می دهد. دقت داشته باشید که اگر لودر کوماتسو را برای ساخت و سازهای جاده ای و ساختمانی مورد استفاده قرار می دهید تنها باید قطعات مخصوص به خود این لودر را در صورت خرابی  خریداری کنید.

شما می توانید خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو از فروشگاه هیدرو سنتر به صورت اینترنتی انجام دهید. تنها باید زمان خرید نوع لودر خود را در نظر داشته باشید. هر یک از قطعات برای لودرهای مخصوصی می باشد که شما از آنها استفاده می کنید. در صورتی که با قطعات لودر مخصوص خود آشنایی ندارید می توانید با کارشناسان فروشگاه هیدرو سنتر برای خرید قطعات مشورت نمایید.

قیمت لوازم یدکی لودر کوماتسو :

هزینه و قیمتی را که شما باید برای خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو پرداخت کنید به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. در صورتی که با این موارد آشنایی داشته باشید می توانید هر یک از قطعات لودر کوماتسو را بر اساس بودجه و نیاز خریداری کنید. برخی از این عوامل عبارت است از :

  1. قطعات نصب شده روی لودرهای کوماتسو با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارند. برخی از لودرها که پیشرفته تر می باشند قطعات خاص تری دارند. بنابراین باید بدانید که به دلیل تفاوت قطعات و ویژگی های متنوعی که هر یک از آنها دارند نیاز است قیمت متفاوتی را هم برای خرید هر یک از آنها پرداخت نمایید.
  2. کیفیت قطعات با یکدیگر متفاوت می باشد، به طور کلی باید بدانید برند کوماتسو نوع بی کیفیتی را تولید نمی کند. ولی برخی از فروشندگان هستند که مدل های تقلبی لوازم یدکی لودر کوماتسو را تولید می کنند و با قیمت پایینی به دست مشتری می دهند. هیدرو سنتر نمونه قطعات لودر کوماتسو را با بهترین قیمت و کیفیت به دست مشتریان خود می دهد.
  3. در صورتی که شما بخواهید لوازم یدکی لودر کوماتسو را از فروشندگانی جزئی فروش خریداری کنید نیاز است که هزینه بیشتری را به آنها برای خرید پرداخت نمایید. اما باید بدانید که عمده فروشان مانند فروشگاه هیدرو سنتر از شما هزینه زیادی را دریافت نمی کنند، چرا که به عنوان عمده فروشی فعالیت های خود را انجام می دهند.

4. یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که روی قیمت خرید لوازم یدکی لودر دوسان و کوماتسو تاثیر زیادی دارد قیمت ارزهای وارداتی می باشد. به دلیل وارداتی بودن این کالا زمانی که قیمت و ارزش ارزهای وارداتی بالا برود شما مجبور می شود که هزینه بیشتری را برای خرید قطعات پرداخت کنید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()