یکی از پروژکتورهایی که شما می توانید به راحتی آن را حمل کنید مینی پروژکتور جیبی مدل t50 می باشد. به دلیل ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی که شما از این دستگاه می توانید دریافت کنید، فروشگاه های زیادی فروش آن را با قیمت مناسب برعهده دارند. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا این کالای دیجیتالی را با بهترین قیمت و کیفیت تحویل شما می دهد تا بتوانید در هر مکانی که به آن نیاز دارید دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی مدل T50 در نیزار کالا بسیار مناسب و به صرفه می باشد. شما برای خرید دستگاه بهتر است که به خوبی در مورد ویژگی های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بتوانید دستگاه را خریداری کنید و از کاربردهای آن استفاده نمایید. شما در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید، چرا که امکان جابجایی آن بسیار آسان تر از دیگر دستگاه ها می باشد.

 ویژگی های مینی پروژکتور جیبی مدل t50 :

اینکه شما زمان خرید هر یک از کالاهای دیجیتالی به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید اهمیت بسیار زیادی دارد. در این صورت می توانید از دستگاه به راحتی استفاده کنید. برخی از ویژگی های بسیار مهمی که ویدئو پروژکتور جیبی مدل t50 دارد و شما باید به خوبی با آن آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. ساختار ویدئو پروژکتور جیبی مدل t50 به گونه ای است که شما از آن می توانید در هر موقعیتی استفاده کنید. در واقع باید به خوبی بدانید که به دلیل ساختار و فناوری آن بسیاری از افراد مینی پروژکتور جیبی را خریداری می کنند.

2 شما به راحتی می توانید آن را درون جیب خود قرار دهید و برای بزرگنمایی تصاویر متنوع از آن استفاده کنید.

  1. شما می توانید برای بازی های اکس باکس و پلی استیشن از مینی پروژکتور جیبی مدل t50 استفاده نمایید.
  2. کیفیت تصاویر نشان داده شده در این پروژکتورها بسیار بالا می باشد و شما می توانید هر یک از تصاویر را با بهترین کیفی مشاهده نمایید.
  3. قیمت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی و دستگاه مینی پروژکتور جیبی مدل t50 بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد به راحتی می توانند آن را خریداری کنند. نیزار کالا این دستگاه را با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه می دهد تا آن را روی هر مکانی که نیاز دارید نصب کنید.
  4. تکنولوژی به کار رفته شده درون آنها جدید و به روز می باشد. بنابراین شما می توانید با استفاده از امواج وای فای به خوبی آن را کنترل نمایید. این ویژگی برای بسیاری از افراد که به تکنولوژی و جدید بودن اهمیت می دهند مهم است و به آن توجه زیادی نشان می دهند.
  5. مزیت های به کار رفته شده درون مینی پروژکتور جیبی مدل t50 بسیار بیشتر از دستگاه های دیگر می باشد.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()