شماره سیم یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که برای طراحی نقشه تابلو برق و مخابرات به کار برده می شود. هدف از طراحی شماره سیم برای شناسایی سیم ها از یکدیگر می باشد. با بهره گیری از شماره کابل می توان به سهولت تفکیک سازی کابل های تابلو سیم کشی را انجام داد. به دلیل استفاده از سیم های فراوان در نقشه سیم کشی برق و شبکه های مخابراتی در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده از شماره های سیم حین سیم کشی لازم است.

برای خرید شماره سیم  می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش شماره سیم و سایر تجهیزات مرتبط فعالیت می کند.

اهمیت خرید شماره سیم و کاربرد آن

همانطور که در ابتدای مقاله به ان اشاره نمودیم، کاربرد اصلی شماره سیم برای تفکیک سازی سیم ها از یکدیگر می باشد. هنگام بروز مشکل فنی و قطع برق با مشاهد، سیم های شماره گذاری شده، به سهولت می توان کابل های معیوب را شناسایی نمود و مشکل فنی را مرتفع ساخت. این مسئله برای افرادی که در زمینۀ طراحی و نصب تابلوهای برق و جعبه های تقسیم مخابرات فعالیت می کنند، ضرورت دارد و بسیار حائز اهمیت است.

هنگام خرید شماره سیم قابل چاپ تیوبی و... باید کیفیت جنس شماره سیم مورد توجه قرار گرفته شود. مقاومت بالا در برابر حرارت و گرمای زیاد، عدم جذب گرد و غبار و تنوع رنگبندی از جمله ویژگی هایی است که شماره های سیم باید داشته باشند. تحمل پذیری بالا در برابر افزایش دما موجب می شود که در نوسانات برق عامل آتش سوزی کابل نشود.

فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ چندین سال است که توانسته با مدیریت عالی، فعالیت مجموعۀ خود را گسترش داده است و توانسته امکان سفارش اینترنتی شماره سیم را به صورت تضمین شده در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروشگاه آ اس آ مارکینگ

ایمیل : info@asamarking.com

خط مستقیم فروش: 88528627-021

تلفن همراه : 09056821525

"پیام رسان واتساپ فعال است "

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()