ویژگی های دستکش کار باکیفیت

با توجه به توضیحات ارائه شده تنوع این محصولات بسیار بالاست، اما به محض کردن آسیب های احتمالی پیش روی کارگران و پرسنل به راحتی می توان مناسب ترین دستکش کار را در بین این محصولات انتخاب کرد، و مورد استفاده قرار داد. علائم اختصاری درج شده بر روی این محصولات اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با آن ها به مشتریان می دهد به عنوان مثال EN374 نشان دهنده تست شیمیایی انجام شده بر روی محصول، EN511 تست محصول در برابر سرما، EN 421 تست محصول در برابر عوامل میکروبی و غیره اشاره کرد. تناسب نوع دستکش با تهدیدهای پیش روی افراد، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، سایز دستکش و سلامت فیزیکی کالا از مهمترین اصول خرید دستکش کار  استاندارد می باشد که تمامی صاحبان مشاغل و مشتریان باید مورد توجه و بررسی قرار دهند. نرمی، راحتی در حین انجام کار، ضریب ایمنی بالا، قیمت مناسب و دوام و ماندگاری بسیار بالا از دیگر ویژگی های دستکش کار باکیفیت می باشد که با توجه به آن ها می توان تا مدت نا محدودی از این تجهیزات ایمنی پرکاربرد بدون کوچکترین وقفه ای استفاده کرد.

فروش دستکش کار ارزان قیمت

فروش دستکش کار ارزان قیمت مانند فروش دستکش چرمی از طریق مجموعه های معتبر فروشگاهی و نمایندگی های واردات و عرضه انواع کالاهای زیرمجموعه تجهیزات ایمنی به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است، و متقاضیان خرید این محصولات به صورت عمده برای سازمان ها و مجموعه های مختلف اقتصادی می توانند این محصولات را سفارش دهند و آن ها را با تسهیلات نمایندگی خریداری نمایند.

نمایندگی معتبر رادین ایمن از خوشنام ترین و مطرح ترین مراکز خرید دستکش کار باکیفیت و دیگر تجهیزات ایمنی و ترافیکی استاندارد در برندهای معتبر داخلی و خارجی است که متقاضیان خرید این محصولات می توانند با مراجعه به این دفتر مجموعه و یا سایت اینترنتی آن انواع تجهیزات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند. ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور، تضمین قیمت، تضمین کیفیت و اصالت کالا و روش های متنوع پرداخت از مهمترین تسهیلات و خدماتی است که این مجموعه بزرگ در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()