تابلو چلنیوم یکی از سبک های جدید تابلوسازی تبلیغاتی است که از ویژگی های خاصی برخوردار است. طراحی انواع تابلو چلنیوم با نام تابلو برجسته نیز شناخته می شود. برای ساخت تابلو چلنیوم از رول های چلنیوم برای لبه های حروف، ورق های پلاکسی گلاس برای سطح خارجی حروف، لایۀ پلاستیکی فشرده پی وی سی برای لایۀ داخلی تابلو و در نهایت از اس ام دی برای نورپردازی و نوردهی به حروف برجسته استفاده می شود.

چندین سال است که از راه اندازی کسب و کار گروه تابلوسازی اچ دی لایت می گذرد و این مجموعه توانسته با گذشت زمان، از جدیدترین تکنیک های طراحی تابلوسازی تبلیغاتی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده نماید. خدمات تابلو چلنیوم توسط این مجموعه انجام می گیرد.

مزایای ساخت تابلو برجسته چلنیوم

مهمترین ویژگی تابلو چلنیوم می توان به برجسته بودن آن اشاره نمود. در واقع این سبک از طراحی تابلو، به دلیل برخورداری از جلوۀ سه بُعدی، مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته می شود. علاوه بر آنکه بیشتر جلب توجه می کند و بسیار چشمگیر می باشد و از فاصلۀ بسیار دور قابل تشخیص می باشد و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.

هزینۀ طراحی و ساخت تابلو چلنیوم و ساخت تابلو کامپوزیت به ابعاد، تعداد حروف، طراحی و سطح کیفیت متریال تشکیل دهندۀ تابلو دارد. بنابراین بر حسب سلیقۀ شخصی و نیاز کسب و کار خود، می توانید با قیمت ارزان سفارش تابلو چلنیوم را داشته باشید. اهمیت دادن به مشخصات ساختاری و کیفیت قطعات تشکیل دهندۀ تابلوسازی چلنیوم برجسته، باعث افزایش طول عمر تابلو تبلیغاتی شما و همچنین صرفه جویی در هزینه خواهید داشت. تابلوی تبلیغاتی به دلیل اینکه در معرض مستقیم شرایط محیطی قرار گرفته می شود، داشتن استحکام، ضد زنگ بودن و قابل شستشو بودن از مهمترین ویژگی های چنین تابلوهایی به شمار می رود.

برای سفارش هر گونه تابلوی تبلیغاتی مدرن و برجستۀ چلنیوم می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()