کفسازی بتنی از مهمترین روش های زیرسازی کف سازه های مسکونی و غیر مسکونی می باشد. استقبال فراوان از اجرای کفسازی بتنی، این است که مستحکم می باشد و مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید، ضربات سنگین، ساییدگی و همچنین فشار زیاد دارد. به همین دلیل کفسازی بتنی برای پارکینگ، سوله، سالن های باشگاه، کارخانجات و غیره پیاده سازی می شود.

پیش از دریافت خدمات کفسازی بتنی متناسب با سازه های ساختمانی مختلف می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه مشورت نمائید. این گروه صنعتی به صورت تخصصی توانسته در زمینۀ  اجرای کفسازی بتنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا به متقاضیان در سطح شهر خدمات رسانی کند.

ویژگی کفسازی بتنی و هزینۀ اجرای آن

همانطور که گفته شد، داشتن مقاومت بالا و منسجم بودن در کنار مسطح بودن سطوح کف از مهمترین ویژگی های کفسازی بتنی محسوب می شود. قیمت کف سازی بتنی نیز بر اساس روش و ابعاد فضای کف تعیین می گردد.

کفسازی بتنی دکوراتیو، کفسازی بتنی محوطه، کف سازی بتنی سخت، کف سازی بتنی پارکینگ و ... برخی از روش های اجرایی مختلف کفسازی بتنی محسوب می شوند. پودر سخت سایش، پوشش پلی یورتان، مواد آنتی باکتریال، پوشش اپوکسی، کفپوش انتی باکتریال و ... از دیگر پوشش های سخت و مقاوم هستند که بر روی کفسازی بتنی قابل اجرا می باشند.

با کفسازی مقاوم و مستحکم می توان طول عمر سازۀ ساختمان و همچنین سطوح کف و سقف ساختمان را افزایش داد. چرا که بتن از جمله مصالح ساختمانی مقاوم محسوب می شود که در برابر ضربات و فشارهای سنگین ناشی از جابجایی وسایل صنعتی و عبور و مرور ماشین بر روی کف بسیار مقاوم می باشد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه یکی از مجموعه های بزرگ و معتبر در حوزۀ خدمات فنی و مهندسی عمرانی چون انواع کفسازی بتنی و اجرای آب بندی بتن ، کفپوش اپوکسی و غیره با کیفیت عالی می باشد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()