تابلو ال ای دی ثابت حاصل به کارگیری از تعداد زیادی لامپ ال ای دی یا همان دیود می باشد. لامپ های دیود به تنهایی به یک سیم و چیپ های پایۀ برد متصل می شود و انتقال گرما و برق را در مدار ایجاد می کند. کاربرد گستردۀ تابلوسازی تبلیغاتی ال ای دی ثابت به دلیل کمترین مصرف برق و چشمگیر بودن آن می باشد.

امروزه از مزایای خدمات تابلو ال ای دی ثابت در اکثر فروشگاه ها، مراکز خرید، سر درب مغازه، محیط های درمانی و غیره استفاده می شود.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت یکی از بزرگ ترین مجموعه های فعال در زمینۀ طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی چون انواع تابلو ال ای دی ثابت، تابلوی روان، چلنیوم، پلکسی و غیره می باشد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی در ارتباط باشید.

علت تفاوت قیمت انواع تابلو ال ای دی ثابت

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، افزایش تعداد ال ای دی در یک متر مکعب تابلو، باعث افزایش کیفیت نمایش تصاویر و افزایش قیمت تابلو ال ای دی ثابت می شود. از این رو افرادی که تمایل به سفارش تابلوی تبلیغاتی ارزان دارند، می توانند سفارش تابلوسازی تبلیغاتی ال ای دی ثابت با قیمت ارزان ولی با تراکم اندک لامپ های دیود را داشته باشید. البته هر سه روش جذابیت خاص خود را دارد ولی کسب و کارهای مختلف متناسب با بودجه ای که برای تبلیغات در نظر می گیرند، می توانند هر کدام از آنها را سفارش داده و از مزایای آن بهره مند شوند.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت به دلیل کسب تجربیات فراوان در حوزۀ تابلوسازی تبلیغاتی، توانسته اند از پیشرفته ترین تجهیزات و متدها برای ساخت تابلو چلنیوم و انواع تابلوی تبلیغاتی ال ای دی ثابت و روان بهره گیرند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()