نایلون حبابدار از جمله پلاستیک های پر کاربردی است که به منظور بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع نایلون از نظر ساختاری و ظاهری متفاوت از سایر نایلون های صنعتی و خانگی محسوب می شود. برای امور بسته بندی اجناس متفاوت که از حساسیت بالایی برخوردار هستند،می توانید از مزایای خرید نایلون حبابدار استفاده نمائید.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پلاستیک های صنعتی در تهران فعالیت مجموعۀ خود را آغاز نموده و هم اکنون در لیست محصولات خود، امکان خرید نایلون حبابدار را برای مشتریان گرامی میسر ساخته است.

فروش نایلون حبابدار و قیمت آن

فروش نایلون حبابدار به صورت رول صورت می گیرد و به صورت دو دسته بندی اصلی به فروش می رسد. پلاستیک حبابدار در ابعاد کوچک و بزرگ دو دسته بندی اصلی این محصول محسوب می شوند. با افزایش سایز کالاها، خرید نایلون حبابدار با حباب بزرگ بسیار کاربردی می باشد چون بهتر می تواند ماهیت ضربه گیر بودن نایلون را حفظ کند و این مسئله بالعکس نیز صادق است. به عبارتی برای اقلام با سایز کوچک از نایلون حبابدار با حباب کوچک استفاده می شود. قیمت انواع نایلون حبابدار در این مجموعه بسیار ارزان در نظر گرفته شده است.

انتخاب نوع پلاستیک در ایمن ماندن کالاها بسیار تأثیرگذار می باشد. از این رو افرادی که بسته بندی اقلام به آنها محول شده است، مناسب ترین نوع پلاستیک را باید برای این کار انتخاب کنند که هیچ گونه صدماتی به اجناس وارد نشود.

قیمت نایلون حبابدار بسته بندی نیز بر اساس سایز حباب و متراژ رول پلاستیک مشخص می شود. البته میزان کیفیت و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ پلاستیک حبابدار بر روی قیمت پلاستیک بسیار تأثیرگذار می باشد.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تولید و فروش نایلون های بسته بندی است که توانسته متناسب با نیاز بازار، بهترین پلاستیک های بسته بندی را عرضه کند.

 

شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()