لاستیک های میشلن دارای قیمت های مختلفی با توجه به تنوع آن می باشند بنابراین انواع لاستیک های میشلن با قیمت‌ های مختلفی در فروشگاه ها عرضه می گردد، مهمترین عامل در بخش قیمت لاستیکهای میشلن، نرخ ارز است و در واقع با بالا و پایین رفتن نرخ ارز ،قیمت خرید لاستیک میشلن تغییر پیدا می‌کند و قیمت آن متاثر از نرخ ارز بوده و این عامل بیشترین تاثیر را در بخش قیمتی خواهد داشت همچنین فروشگاهی که شما می‌خواهید لاستیک ها را از آنها خریداری نمایید نیز می‌تواند قیمت‌های مختلفی را برای این لاستیک‌ها در نظر گیرد بنابراین با مراجعه به فروشگاه هایی که قیمت های مناسبی را برای این لاستیک‌ها در نظر می‌گیرند شما میتوانید هزینه کمتری را برای خرید لاستیک بپردازید.

فروشگاه تایر ایرانیان در جهت رفاه حال مشتریانش، قیمت های بسیار مناسب و منصفانه را برای محصولات در نظر گرفته است تا بتواند رضایت مشتریانش را جلب نماید و با ارائه خدمات بسیار عالی و تواند مشتریان دائمی را برای خود به وجود آورد. فروش لاستیک پیرلی در سایت تایر ایرانیان انجام می گیرد.

 لاستیک ها کار در کشور ما شامل انواع داخلی و وارداتی می باشند که هر یک قیمت‌های مختلفی را دارد و ما می‌توانیم با توجه به بودجه و برند مورد نظر لاستیک ها را خریداری نماییم. لاستیک ‌های برندهای معتبر و شناخته شده جهانی کیفیت بسیار بالایی داشته و کیفیت طراحی و ساخت آن به همگان ثابت شده است. لاستیک میشلن نیز توسط کمپانی میشلن در فرانسه به تولید می‌ رسد که این لاستیک ‌ها با توجه به استاندارد های لازم به تولید رسیدند و با استفاده از این لاستیک‌ها می توانید عملکرد بهتری را از خودروی خود مشاهده نمایید. فروشگاه تایر ایرانیان لاستیک های میشلن را در تنوع بالایی عرضه می کند و شما می توانید به صورت اینترنتی انواع لاستیک های میشلن و دیگر برندهای معتبر را خریداری نمایید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()