قیمت نبشی و ناودانی به موارد مختلفی بستگی دارد که در این متن قصد اشاره به آنها را خواهیم داشت، تا بهتر بتوانید برای خرید محصولات فولادی اقدام کنید. چند سال اخیر بازار آهن دچار نوسانات متعددی شده است چون تنوع محصولات فولادی افزایش یافته است. لذا تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت انواع ناودانی و سایر آهن آلات خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت آنلاین نبشی و ناودانی می توانید به وب سایت رسمی شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران مراجعه نموده و پس از بررسی کیفیت محصولات فولادی، صنعت گران خرید خود را انجام دهند.

موارد مهم تعیین قیمت نبشی و ناودانی

نبشی یکی از قطعات فولادی است که دارای سطح مقطع به شکل L است که دارای دو بال مساوی و یا غیر مساوی می باشند. با توجه به سایز، ارتفاع و وزن نبشی با قیمت های متفاوت عرضه می شوند. لذا متناسب با نوع سازۀ ساختمانی که انجام می دهید، می توانید با قیمت مناسب نبشی و ناودانی مورد نیاز پروژه را از شرکت های معتبر عرضۀ آهن آلات با کیفیت عالی خریداری کنید.

به عنوان مثال قیمت نبشی بال مساوی L200 متفاوت از قیمت نبشی نامساوی L100*200 می باشد. البته تنوع نبشی ها و ناودانی هایی که تولید و عرضه می شوند، بسیار است و صنایع مختلف می توانند بر حسب نیاز با کیفیت مناسب و ابعاد استاندارد، هر کدام از این محصولات فولادی را سفارش داده و خریداری کنند.

قیمت نبشی و ناودانی استاندارد بر حسب نوع استاندارد و همچنین ضخامت، طول و اندازۀ بال تعیین می شود. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید نبشی وجود دارد، نوع نبشی و ناودانی، تأثیر مستقیم بر روی قیمت این محصولات فولادی خواهد داشت.

برای اطلاع دقیق از  قیمت آهن آلات مانند انواع نبشی و ناودانی و پروفیل و قوطی و سایر قطعات رایج می توانید با کارشناسان فروش شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران تماس بگیرید.

خرید ناودانی و نبش دارای نکاتی است که افراد مجرب و متخصص در این حوزه می توانند شما را راهنمایی کنند. ناودانی از جمله محصولات پرکاربرد از جنس فولاد است که به صورت بال موازی و یا بال ناموازی تولید شده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند.

بر حسب نیاز می توانید با بهترین قیمت ناودانی را با مشخصات تولیدی متفاوت خریداری کنید. ناودانی بال موازی تحت استاندارد UPE تولید شده و در بازار ایران به فروش می رسند. نکتۀ مهمی که در رابطه با این موضوع وجود دارد، قیمت نبشی و ناودانی استاندارد بر حسب نوع استاندارد متفاوت از یکدیگر تعیین می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید و سفارش اینترنتی انواع نبشی و ناودان با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید با کارشناسان فنی شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران تماس بگیرید.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()