شوت زباله، یکی از راهکارهای مفید برای دور انداختن زباله به خارج از ساختمان می باشد. به طور کلی طراحی و نصب کانال شوت زباله می تواند مزایای زیادی جهت رفاه حال ساکنین ساختمان های بلند داشته باشد. با افزایش تعداد سازه های ساختمانی بلند در سطح کشور، طراحی و تعبیۀ و اجرای شوت زباله می تواند صرفه جویی مالی و همچنین زمان را برای ساکنین به همراه داشته باشد.

اگر قصد نصب سیستم شوت زباله را با حداقل هزینه و مناسب ترین طراحی را دارید، می توانید با کارشناسان فنی شرکت نخستین کار ارتباط برقرار کنید. این مجموعه در ابتدای کار، ساختمان را مورد بررسی دقیق قرار می دهد و سپس اقدام به طراحی و ساخت شوتینگ زباله در داخل و خارج ساختمان می نمایند.

مهمترین ویژگی های نصب کانال شوت زباله

به حداقل رساندن استخدام نیروی انسانی در ساختمان ها برای حمل زباله، بهبود رفاه و ارتقای سطح نظافت کلی ساختمان، جلوگیری از گسترش و رشد حشرات موذی در داخل ساختمان و صرفه جویی در هزینه های ناشی از استهلاک آسانسور و در نهایت کاهش مصرف برق از مزایای عمدۀ طراحی سیستم شوت زباله در ساختمان های قدیمی و یا نوساز می باشد.

با گذشت زمان، نحوۀ طراحی و پیاده سازی شوتینگ زباله نسبت به مدل های قدیمی بهبود پیدا کرده است چون با نصب عایق صدا، سرعت گیر و همچنین سیستم شستشوی خودکار، توانسته اند از انتشار صدای ناهنجار شوت زباله در کانال بکاهند. علاوه بر آنکه بوی نامطبوع زباله را در داخل فضای ساختمان حذف کنند. برای اطلاع از سفارش دودکش موتورخانه به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. 

امروزه طراحی و پیاده سازی مکانیزم شوت زباله در مجتمع های ساختمانی بلند مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان ها، هتل ها و غیره ضرورت دارد و طراحان سازه های ساختمانی باید این مسئله را در مد نظر قرار دهند.

شرکت نخستین کار به دلیل برخورداری از نیروی متخصص و همچنین کسب تجربه، قادر به ارائه خدمات طراحی و نصب سیستم های شوتینگ زباله با بهترین قیمت می باشند.

 

شرکت نخستین کار 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()