دستگاه تصفیه آب صنعتی از جمله دستگاه هایی است که در فرآیند تصفیۀ آب و فاضلاب در صنایع مختلف مشاهده می شود. همانطور که تا کنون در صنایع مختلف مشاهده کرده اید، راه اندازی انواع پکیج فلزی تصفیه آب و فاضلاب را می توان مشاهده نمود. دستگاه آب شیرین کن از اسامی دیگر دستگاه تصفیه آب صنعتی است که شناخته شده می باشد و به واسطۀ آن شیرین سازی آب شور صورت می گیرد که البته ذرات معلق در آب نیز از بین می رود.

برای احداث سیستم تصفیه آب صنعتی و خانگی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت اطلس آب تماس بگیرید و در رابطه با نحوۀ پیاده سازی و هزینۀ آنها مطلع گردید.

فروش انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

همانطور که می دانید، متناسب با صنایع مختلف می توان در ابعاد متفاوت، دستگاه های تصفیه آب صنعتی را طراحی و پیاده سازی نمود. از این گونه دستگاه ها با نام دستگاه آب شیرین کن یاد می شود چون برای از بین بردن بو و طعم نامطبوع و همچنین از بین بردن املاح معدنی، سختی و ذرات معلق موجود در آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده از این دستگاه ها به افراد کمک می کند که بتوانند کیفیت آب آشامیدنی و یا مورد استفاده در صنعت را مطبوع ساخته و قابل استفاده نمایند.

در صورت نیاز به راه اندازی سیستم تصفیه آب، متناسب با نوع فعالیت کاری و میزان کیفیت آب، با شرکت اطلس آب تماس بگیرید.

به طور کلی عوامل مهمی پیش از راه اندازی دستگاه تصفیه آب صنعتی RO لازم است چون به واسطۀ آنها می توان بستر مناسبی را برای بهبود کیفیت محصولات تولیدی مجموعه ایجاد نمود. آنالیز و بررسی وضعیت آب خام ورودی، برند و نوع تجهیزاتی که برای ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی و یا خانگی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و در انتها TDS آب خروجی مصرفی که نقش مهمی بر روی نتایج به دست آمده از دستگاه تصفیه آب صنعتی خواهد داشت.

با توجه به ابعاد کاری که صنایع مختلف با آن در ارتباط هستند، شرکت سازندۀ پکیج های تصفیه آب، قادر به طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی، متناسب با حجم تولیدی و راه اندازی خطوط لوله کشی آب می باشند.

پیش از طراحی و نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی، باید بررسی های لازم در رابطه با عملکرد سیستم و خطوط لوله کشی آب و میزان کیفیت آب صورت گیرد. پس از آنالیز آب و همچنین تشخیص پارامترهای لازم، توسط کارشناسان فنی مجرب، تجهیزات مرتبط با راه اندازی دستگاه تصفیه آب انتخاب شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

البته قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی نیز بر مبنای پارامترهای در نظر گرفته شده و همچنین نحوۀ پیاده سازی آن مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 402
نمایش همه
علاقه مندی ها ()