شرکت برش لیزر نیک برای برش لیزر استیل و برش فلزات تنها تجهیزاتی را مورد استفاده قرار میدهد که مدرن و پیشرفته هستند و همین موضوع نیز بر کیفیت برش تاثیر بسزایی نیز داشته است. برش با کیفیت و با قیمت مناسب مزیت هایی است که با انتخاب این مجموعه برای شما ایجاد خواهد شد. فلزات از عناصر بسیار سخت هستند که این بافت سخت برش آنها را به سختی فراهم کرده است و  دردسرها و مشکلات زیادی را به همراه دارد. اما از زمانی که دستگاه های برش لیزر معرفی شدند امکان برش فلزات به راحتی و بدون هیچ مشکلی فراهم شده است. از جمله فلزاتی که میتوان بوسیله این دستگاه ها به راحتی برش دارد استیل میباشد. خدمات برش لیزر استیل بهترین راهکار برای برش این فلز گران بها و ارزشمند میباشد و برش با دقت بسیار بالا و همچنین در مدت زمان بسیار کوتاه تری در مقایسه با روش های قدیمی و مکانیکی انجام میشود.

دستگاه های برش لیزری به دو نوع اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم بندی میشوند و هر دو نیز امکان برش به صورت کاملا خودکار را فراهم می آورند. تنها تفاوت این دو دستگاه برش اتوماتیک و تمام اتوماتیک به دخالت نیروی انسانی آنها مربوط میشود که باید بگوییم دخالت نیروی انسانی در دستگاه های تمام اتوماتیک  تا حد زیادی کاهش می یابد و نیازی نیست تا نیروی انسانی دخالت چندانی داشته باشد. در کل هر دو این دستگاه ها میتوانند برش را بصورت کاملا خودکار انجام دهند. انجام برش لیزر برنج توسط مجموعه برش لیزر نیک انجام می گیرد. 

 ضایعات ایجاد شده با برش لیزر استیل شاید برای برش در تعداد کم چندان به چشم نیاید اما مطمئنا در برش های تعداد بالا میزان ضایعات تا حد زیادی کاهش خواهد یافت و این صرفه اقتصادی بسیار زیادی را برای کارفرما و همچنین صنایع به وجود خواهد آورد. البته برش لیزر استیل تنها در کاهش میزان ضایعات ایجاد شده کارآمد و مناسب نیست بلکه میتواند در عدم اسیب رسانی به ورق های استیل و جلوگیری از ایجاد هر  گونه تو رفتگی و دفورمگی نیز عملکرد بسیار خوبی را به جای بگذارد.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()