ساخت سوئیچ بنز نیاز به یک پروسۀ کاری مشخص و تعریف شده دارد، که ارتباط مستقیم با مدل و سری خودرو خواهد داشت. البته زمان ساخت سوئیچ نیز به مدل آن بستگی دارد. با توجه به میزان تخصصی که مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساخت سوئیچ یدک بنز انجام می دهند، بدون نیاز به باز کردن قطعه ای از خودرو، قادر به ساخت سوئیچ بنز خواهند بود. این گونه مراکز به دلیل برخورداری از جدیدترین دستگاه های تعریف انواع سوئیچ بنز، قابلیت ساخت کپی سوئیچ خودروهای بنز را به واسطۀ سیستم دیاگ خودرو دارند.

تهران کار کی جزء یکی از مراکز با سابقه و مجهز به دستگاه های پیشرفته است، که امکان ارائه خدمات ساخت سوئیچ بنز و سایر خودروهای لاکچری و خارجی را در مدت زمان کوتاه و قیمت ارزان برای رانندگان خودروهای سواری میسر می سازد.

خدمات تخصصی ساخت سوئیچ بنز

ساخت ریموت و سوئیچ کیلس گو خودروهای بنز توسط دستگاه های پیشرفته و افراد مجرب صورت می گیرد. به طور کلی تراش کاری کلید و تیغۀ سوئیچ مرسدس بنز به وسیلۀ دستگان های تمام اتوماتیک اجرا می شود. برای ساخت سوئیچ خودرو، برند و مدل خودرو نقش مهم در اجرای ساخت سوئیچ یدک خواهد داشت. به طور کلی ساخت سوئیچ بنز کیلیس گو همچون اتومبیل های فاغد کیلیس هستند، به وسیلۀ دسترسی به سوکت دیاگ خودرو، به سهولت انجام پذیر است.

پاک کردن ریموت و سوئیچ بنز از دیگر خدماتی است که توسط مراکز ارائه دهندۀ ساخت ریموت و سوئیچ، می توانید دریافت کنید. به عبارتی ممکن است خودروی بنز خود را تازه خریداری کرده باشید و خودرو به همراه یک کلید به شما تحویل داده شود. در این صورت نیاز به حذف کدینگ پیشین سوئیچ و ریموت است چون تمامی خودروهای بنز از سوی کمپانی بنز با دو عدد کلید فابریک ترخیص می شوند. بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر و با سابقۀ فعالیت بلند مدت، می توانند در مدت زمان کوتاهی، عملیات پاک کردن سوئیچ بنز را از سیستم خودرو انجام دهند.

مرکز تخصصی تهران سوئیچ، به عنوان یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ خدمات ساخت سوئیچ و ریموت کلیۀ خودروهای لوکس رایج در سطح کشور است. این مجموعه به دلیل نیاز بازار، قادر به ارائه خدمات سفارشی ساخت سوئیچ بنز به صورت غیر حضوری و ارسال ریموت و سوئیچ به مرکز می باشند.

با توجه به ارزش بالایی که خودروهای بنز در سطح کشور دارد، برای درخواست سفارش اینترنتی ساخت سوئیچ و ریموت بنز، بررسی سابقۀ فعالیت مجموعه و همچنین وضعیت آدرس شرکت و مرک ارائه دهندۀ سرویس ضرورت دارد.

برای اطلاع از قیمت خدمات ساخت ریموت خودرو بنز مورد نظر، می توانید با کارشناسان فنی تهران کار کی تماس بگیرید. به دلیل ساخت خودروهای مرسدس بنز در کلاس های مختلف، تفاوت قیمت قابل توجهی برای ساخت سوئیچ و ریموت بنز وجود دارد.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران چهار راه نظام آباد خیابان رجبی تقاطع بیست متری انصارالحسین پلاک 80 تهران سوئیچ

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()