تابلو چلنیوم یکی از تابلو هایی است که چند سالی از ورود آن به تابلو سازی نمی گذرد ولی توانسته محبوبیت بالایی را در میان افراد داشته باشد. چنل به معنی کانال و آلومینیوم هم به دلیل جنس لبه های کار شده برای حروف و اشکال می باشد که از ادغام دو کلمه چنل و آلومینیوم کلمه چلنیوم به وجود آمده است .

تابلو چلنیوم چیست؟

 تابلو‌ چلنیوم به تابلو هایی گفته می شود که لبه حروف در ساخت تابلو چلنیوم از جنس آلومینیوم باشد در واقع لبه چلنیوم که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده می تواند  انعطاف پذیری بسیار خوبی را داشته باشد و به همین دلیل از آن در این تابلو ها استفاده می شود. تابلوهای چلنیوم تابلو هایی هستند که بسیار به روز بوده و جذابیت بالایی را دارند تابلو چلنیوم در روز ، نور آفتاب را بازتاب می کنند و بسیار زیبا جلوه می نمایند و همین طور در شب نیز به دلیل وجود نورپردازی در آن، می‌توانند مشاهده گردند.

تابلو چلنیوم ها دارای رویه ی پلکسی گلاس می باشند که بتوانند نور را به خوبی از خود عبور دهد و این تابلوها تنوع بسیار زیادی را در طرح و رنگ دارند و با توجه به زیبایی و جذابیت آن، افراد زیادی این تابلو ها را برای مکان مورد نظر خود انتخاب می نمایند، همچنین تابلو‌ چلنیوم ها بسیار مستحکم و مقاوم در برابر عوامل محیطی می باشند و در نهایت این تابلوها یکی از تابلوهای بسیار کارآمد در صنعت تابلو سازی می باشند.

مرکز تابلو سازی اچ دی لایت ساخت تابلو ال ای دی ثابت و چلنیوم و دیگر تابلو ها را با کیفیت طراحی و ساخت بسیار عالی به شما ارائه خواهد داد.روش دیگر استفاده از دستگاه برای برش های تابلو چلنیوم میباشد که لبه ها با دستگاه خم میشود و برش ها توسط دستگاه های لیزر و سایر دستگاه ها انجام می گیرد که این روش نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()