تابلو روان از تابلوهای تبلیغاتی هستند که می‌توانند برای انواع مشاغل مورد استفاده قرار گیرد.در این تابلوها پیشرفت تکنولوژی بسیار مشاهده شده و تابلوهای ال ای دی روان قابلیت نمایش متن، عکس، فیلم و افکت و غیره را دارند بنابراین این تابلو ها می توانند بیشترین تاثیر گذاری را بر جذابیت داشته باشند. تابلوهای ال ای دی روان کارایی بسیار خوبی دارند و می توانند انواع انیمیشن ها را به نمایش در بیاورند، خرید تابلو ال ای دی روان را می‌توان در انواع یک رنگ ، چند رنگ و یا فول کالر تهیه کرد که انواع مغازه ها از تابلوهای ال ای دی روان بهره می‌برند و با استفاده از آن می‌توانند باعث بالا رفتن تعداد مراجعینشان بشوند.

انواع تابلو ال ای دی روان دارای قطعاتی است که باید در نوع با کیفیت مورد استفاده قرار گیرند ، قطعاتی از قبیل ماژول، برد کنترل، ال ای دی از انواع قطعات مهم در این تابلوها به شمار می‌رود.

خرید تابلو ال ای دی روان با کیفیت

 امروزه در بازار انواع تابلو های تقلبی و چینی وجود دارند که ارزان و بی‌کیفیت هستند این تابلوها با قیمت های ارزان به مشتریان ارائه می شوند و افراد بدون اطلاع از نمونه های فرعی و اصلی، آن را خریداری می‌کنند و در کم ترین زمان مشاهده می‌کنند که تابلو با تغییرات مواجه شده است. اگر می‌خواهید تابلوی با کیفیتی را تهیه کنید باید در خرید تابلو ال ای دی ثابت یا روان بسیار دقت داشته باشید و بتوانید نوع اصلی را از فرعی تشخیص دهید یکی از بهترین راه ها برای خرید تابلوی با کیفیت مراجعه به مراکز تابلو سازی می باشد و می توانید انواع تابلوی مورد نظر خود را در این مراکز خریداری نمایید و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.این مرکز انواع خدمات را با کمترین هزینه به شما ارائه خواهد داد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()