نایلون حبابدار از دیگر انواع نایلون صنعتی است، که دارای شکل ظاهری متفاوت می باشد. در ادامه مطلب به موضوع کاربرد و اهمیت خرید نایلون حبابدار می پردازیم. به طور کلی، یکی از وسیله های مناسب برای بسته بندی اقلام و کالاها، پلاستیک می باشد. چرا که ساختار نایلون بسته بندی بسیار مستحکم و مقاوم است. علاوه بر آنکه عایق رطوبت و آب است و مانع از عبور گرد و غبار به لایه زیرین پلاستیک می شود. به همین دلایل شرکت های تولید کننده نایلون صنعتی، بر تنوع این کالا افزوده اند.

شرکت دریا پلاستیک یکی از شرکت های معتبر با تجربه در حوزه تولید انواع پلاستیک بسته بندی صنعتی و خانگی چون فروش نایلون حبابدار ، نایلون استرچ، شیرینگ و غیره می باشد. در این صورت صنایع مختلف می توانند برای تامین پلاستیک مورد نیاز مجموعه، به واحد فروش پلاستیک شرکت مراجعه کنید.

هدف از فروش نایلون حبابدار

هدف از فروش نایلون حبابدار ، ماهیت ساختار فیزیکی این نوع پلاستیک است چون به صورت چند لایه ای ساخته می شود و متشکل از حباب های هوا است، که موجب خاصیت ضربه گیری این پلاستیک می شود. به همین دلیل، به نحوه دیگری، مانع از آسیب دیدگی اقلام می شود. خوشبختانه سال های اخیر صنعت بسته بندی کالاها دچار تغییر و تحول شده است و این مسئله باعث موجب تولید انواع نایلون بسته بندی صنعتی بادوام و کاربردی چون انواع نایلون حبابدار، فیلم استرچ، شیرینگ و غیره شود.

با توجه به اهمیت کاربرد نایلون حبابدار برای امور بسته‌ بندی کالاهای صنعتی و خانگی، در حال حاضر امکان خرید نایلون استرچ و نایلون حبابدار ارزان در ابعاد کوچک و حباب ریز و تک لایه ای فراهم است. البته لازم به ذکر است که انتخاب و خرید پلاستیک بسته بندی حبابدار به نوع و میزان آسیب پذیری کالاهای دارد.

جهت سفارش و خرید غیر حضوری نایلون حبابدار، می توانید با مرکز فروش شرکت دریا پلاستیک تماس بگیرید.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()