برای خرید قطعات لودر از کجا میتوان پی به اورجینال بودن آن برد؟

در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی لودر را دارید باید بر روی اصالت قطعه توجه زیادی داشته باشید. در واقع اصالت  در هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی بسیار مهم است اما از کجا میتوان پی به اصالت آنها برد؟ برای خرید لوازم یدکی لودر باید بیشتر از هر چیز به علائم درج شده بر روی بسته بندی توجه کنید. برخی  علائم درج شده میتوانند در هنگام خرید قطعات لودر به شما کمک کنند تا قطعه اصلی را تهیه نمایید. یکی از علائمی که بر روی قطعات لودر و بر روی بسته بندی درج میشود هولوگرام شرکتی میباشد. از آنجایی که شرکت های وارد کننده متعددی وجود دارند که لوازم یدکی لودر را به کشور وارد میکنند هر یک هولوگرامی را بر روی بسته بندی درج میکنند که نشان دهنده اصالت و مورد تایید بودن شرکت است. همچنین قیمت قطعات لودر هولوگرام دار نیز بسیار مناسب تر است و هزینه های شما را تا حد زیادی خواهد کاست. قیمت لوازم یدکی لودر  شرکتی و هولوگرام دار شاید بالاتر از قطعات تقلبی باشد اما ارزش خرید بالایی دارد زیرا کیفیت بالاتری دارند.

برای خرید با کیفیت ترین قطعات لودر‌ و از نوع اورجینال اگر فروشگاه های زیادی را انتخاب و از خرید خود نیز رضایتی ندارید پیشنهاد میکنیم تا شرکت پارت یدک راهسازی را انتخاب نمایید که تنها قطعات اورجینال و اصلی را بفروش میرساند و بواسطه همین قطعات اصلی توانسته رضایت مشتریان  خود را نیز جلب نماید.

جابجایی خاک در حجم بالا تنها توسط ماشین آلات سنگین امکان پذیر است که یکی از این ماشین آلات لودر میباشد. لودر ها در خاکبرداری های ساختمانی و عمرانی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند و میتوانند حجم زیادی از خاک را در مدت زمان کوتاهی و با توجه به قدرت بالای خود جابجا کنند. از آنجایی که لودر ها حجم زیادی از خاک را جابجا میکنند در نتیجه قطعات آنها به مراتب زودتر فرسوده و از رده خارج میشود و حتی لودرهای بسیار با کیفیت نیز بعد از مدتی نیاز به تعویض قطعه خواهند داشت. قطعات لودر موجود در بازار این امکان را فراهم آورده تا بتوانید هر نوع قطعه اسیب دیده را به راحتی تعویض کنید. اما برخی از خریداران قطعه از این موضوع که لوازم یدکی لودر خریداری شده آنها بی کیفیت است رضایتی ندارند. عدم رضایت این افراد به دلیل خرید قطعات بی کیفیت میباشد.

فروش قطعات لودر اصلی با ضمانت نامه معتبر

فروش لوازم یدکی لودر هپکو با ضمانت نامه و همچنین بدون ضمانت نامه انجام میشود که شما بعنوان خریدار باید سعی کنید تا نوع گارانتی دار را تهیه نمایید. فروش لوازم یدکی لودر که از ضمانت نامه برخوردار هستند مزیت هایی را برای خریدار بوجود می آورد. یکی از مزیت های ایجاد شده برای خریدار با فروش قطعات لودر گارانتی دار عدم نیاز به پرداخد هزینه برای تعویض قطعه معیوب میباشد. در واقع خریداری نیازی به پرداخت هزینه برای خرید قطعه ای آسیب دیده و معیوب نخواهد داشت و تنها با مراجعه به نمایندگی میتواند این قطعات را تعویض نماید.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()