بسیاری از افرادی که می خواهند یکی از انواع کلاه های ایمنی را خریداری کنند برایشان قیمت کلاه ایمنی اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. باید بدانید قیمت کالاهای ایمنی به نسبت استانداردهایی که روی آن به کار رفته شده است متفاوت می باشد و شما باید زمان خریداری استانداردهای آن را بررسی کنید تا قیمت به دستتان بیاید.  قیمت انواع کلاه ایمنی در سایت اینترنتی رادین ایمن بسیار مناسب می باشد به همین دلیل است که شما می توانید انواع کلاه های ایمنی از رادین ایمن با بهترین کیفیت و قیمت به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نمایید.

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید کلاه ایمنی باید به آن دقت داشته باشید کیفیت کلاه ایمنی است. در واقع بسیاری از افراد بدون توجه به کیفیت ابتدا قیمت کلاه ایمنی را مورد بررسی قرار می‌دهند و به استانداردهای تولیدی کلاه توجه نمی کنند. بسیاری از فروشگاه هایی هم که فروش کلاه ایمنی را برعهده دارند تنها با قیمت پایین رضایت مشتریان را به دست می‌آورند و بی کیفیت ترین کلاه ها را به دست مشتری می‌ رسانند. رادین ایمن با توجه به کیفیت و استاندارد هایی که باید کلاه ایمنی داشته باشد قیمت مناسبی را از مشتری برای خرید کلاه ها دریافت می کند. رادین ایمن ابتدا به کیفیت و سلامت مشتریان خود اهمیت می دهد و سپس برای اینکه رضایت آنها را به دست آورد قیمت خرید لباس کار و کلاه های خود را پایین تر از فروشگاه های دیگر اعلام می کند.

کلاه ها را به صورت رنگ بندی متنوع تولید کردند تا افراد بتوانند موقعیت هر یک از افراد پروژه را شناسایی کنند. رادین ایمن انواع کلاه های ایمنی را در فروشگاه دارد و به مشتریان خود تحویل می دهد شما باید بدانید رادین ایمن قیمت کلاه ایمنی را اساس کیفیت و رنگ بندی که دارند با یکدیگر متفاوت اعلام کرده است.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()