فروش اقساطی ایران خودرو به افراد کمک می کند که بتوانند اتومبیل مورد نیاز خود را از میان محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو خریداری کنند. این کمپانی خودروسازی، دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ ساخت خودروهای سواری، شاسی بلند و پیکاپ با عملکرد بالا است که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. بنابراین افرادی که قصد خرید پژو 206، پژو پارس، سمند، رانا و غیره دارند، می توانند از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو استفاده نمایند.

فرنام خودرو با سال ها کسب تجربه توانسته به صورت حرفه ای در زمینۀ خرید و فروش اقساطی ایران خودرو فعالیت کند و بتواند متناسب با نیاز بازار، انواع خودروی داخلی و خارجی را در لیست محصولات خود، در معرض فروش نقد و اقساط قرار دهد.

مزایای فروش اقساطی ایران خودرو

بر اساس نوسانات به وجود آمده در بازار خودرو، عموم افراد سخت تر از گذشته می توانند از عهدۀ خرید اتومبیل برآیند. در نتیجه ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو از سوی برخی از مجموعه های فعال و معتبر عرضه کنندۀ خودرو، باعث شده تا افرادی که دارای سطح درآمد متوسط و رو به بالا هستند، بتوانند از شرایط فروش اقساطی تحویل فوری ایران خودرو، برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو مانند خرید اقساطی 206  استفاده نمایند. البته فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. در نتیجه افراد مختلف می توانند متناسب با سطح درآمد، از شرایط ایده آل فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو برای خرید اتومبیل استفاده نمایند چون با افزایش تعداد اقساط، افراد راحت تر می توانند از عهدۀ باز پرداخت اقساط خودرو برآیند.

انعطاف پذیری در مبلغ اولین پیش قسط و کوتاه تر نمودن زمان تحویل خودرو از موارد مهمی هستند که توسط گروه فرنام خودرو در نظر گرفته می شود. در این صورت افرادی که قصد خرید اتومبیل مورد پسند خود را دارند، به سهولت و با اطمینان می توانند خودرو را خریداری کنند.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()