کاغذ دیواری سه بعدی به سبک متفاوتی طراحی و چاپ می شود. در واقع برای چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر از دستگاه های چاپ دیجیتالی استفاده می شود. نکتۀ قابل توجهی که باعث وجه تمایز این نوع کاغذ دیواری شده است، جلوۀ طبیعی تصاویر چاپ شده می باشد. نماهای فوق العاده ای از تصاویر مختلف بر روی کاغذ دیواری چاپ شده اند و با به کارگیری جلوه های گرافیکی، توانسته اند تغییرات زیبا و چشم نوازی در نمای تصاویر ایجاد کنند.

فروشگاه دکور آفیس با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات کافی، قادر به تأمین و فروش کاغذ دیواری سه بعدی و دیگر محصولات دکوراسیون داخلی متناسب با محیط های مختلف در تهران می باشد.

هدف از خرید کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی سبکی از طراحی محصولات دیوارپوش است،که به سبک های مختلف طراحی و چاپ می شوند. برای چاپ این محصول از تصاویر تکرار شونده استفاده نمی شود و تنها یک طرح با جلوۀ سه بعدی بر روی کاغذهای مخصوص چاپ گرافیکی می شوند. به طور کلی با مشاهده به تصاویر پوستر دیواری سه بعدی، فرد تصوری از نمای واقعی تصاویر خواهند داشت چون شباهت زیادی به نمای طبیعی تصاویر دارند.

متناسب با سلیقۀ شخصی و تجهیزات دکوراسیون از زیبایی تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی برای تزئین محل سکونت، محیط اداری و تجاری استفاده نمود. البته موقعیت مناسبی برای تبدیل عکس به کاغذ دیواری سه بعدی توسط برخی از فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری میسر است.

قیمت  خرید پوستر دیواری گل و انواع دیگر کاغذ دیواری سه بعدی به ابعاد، کیفیت و طرح کاغذ بستگی دارد. افراد مختلف با توانایی مالی متفاوت، می توانند با قیمت ارزان از مزایای پوستر دیواری برای پوشش سطوح دیوار استفاده نمایند.

جهت استعلام قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توانید با واحد فروش دکور آفیس تماس بگیرید.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()