قیمت خرید پوستر دیواری سفارشی به کیفیت کاغذ دیواری بستگی دارد. افرادی که به تصاویر خاصی علاقه دارند، می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی، سفارش پوستر دیواری اختصاصی را خواهند داشت. جهت سفارش اینترنتی پوستر دیواری سه بعدی و دیگر تجهیزات دکوراتیو می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

پوستر دیواری به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد، خیلی از افراد را مجذوب کرده است. استقبال از فروش پوستر دیواری به دلیل نمایش یک تصویر کامل است که سبک های مختلف را در بر می گیرد. تا کنون طرح های متنوع انواع پوستر دیواری طرح گل، شکوفۀ درختان، چهره، اشکال انتزاعی و گرافیکی و مناظر طبیعی و مواردی از این قبیل را در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و غیره مشاهده کرده اید. در واقع تصاویر این نوع پوسترها به صورت سه بعدی و به واقعیت بسیار نزدیک است.

به دلیل محبوبیت بالایی که نسل جدید محصولات دیوارپوش در سطح کشور دارد. فروشگاه دکور آفیس تلاش نموده تا بتواند محصولات متنوع، شکیل و مجللی را در لیست محصولات دکوراسیون داخلی در معرض فروش قرار دهد.

خرید پوستر دیواری سفارشی ارزان

امروزه صنعت چاپ دیجیتالی رونق یافته است چون به کمک دستگاه های چاپ مدرن، به سهولت قادر به تبدیل عکس و تصاویر به پوسترهای سه بعدی می باشند. در واقع تصاویر بر روی کاغذهای مخصوص کاغذ دیواری چاپ می شوند که قابلیت شستشو را دارند و دارای لایه ای از pvc هستند که امکان پارگی سادۀ پوستر دیواری را غیر ممکن می سازد. همچنین پوسترهای دیواری با کیفیت در برابر تابش نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در صورت تمایل به خرید پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری مجسمه ای ، توجه داشته باشید که برای کدام قسمت نمای دکوراسیون انتخاب می نمائید. چرا که رنگ و طرح پوستور نقش بسزایی بر روی جلوۀ دکوراسیون داخلی خواهد داشت.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()