پارکت یکی از انواع کفپوش هایی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در دکوراسیون مدرن جایگاه بسیار مهمی دارد . در ساختمان های جدید استفاده از پارکت ها بسیار افزایش پیدا کرده است و این به دلیل مزایای بسیار خوب این کفپوش ها است. پارکت از الوار های چوب به دست می آیند و زیبایی بسیار  زیادی دارد. با استفاده از پارکت ها می توان عایقی بسیار خوب را برای کف ایجاد کرد که در مقابل انرژی و صوت بسیار خوب عمل کرده و طول عمر بالایی دارد. پارکت ها در انواع معمولی و پارکت لمینت به تولید می رسند که تفاوت هایی با هم دارند. برای خرید پارکت و انواع پارکت  لمینت می توانید به سایت مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

تفاوت پارکت و پارکت لمینت

پارکت و پارکت لمینت دارای بافت شبیه به هم هستند و هر دو طول عمر بالایی دارند. پارکت ها از الوار های چوبی به دست می آیند اما پارکت لمینت از چوب فشرده ساخته می شود و دااری لایه ای لمینت می باشد. پارکت ها آسیب پذیری بیشتری در مقایسه با پارکت لمینت دارد اما می توان در زمان آسیب به سطح آن ، پارکت را ترمیم نمود. پارکت های معمولی با استفاده از چسب بر روی سطح نصب می شود اما پارکت لمینت ها با استفاده از کلیک های روی سطحشان در کنار هم قرار می گیرند.

فروشگاه دکور آفیس سال هاست که پخش انواع پارکت ها را انجام می دهد  توانسته در این زمینه پیشرفت بسیاری داشته باشد و مشتریان دائمی داشته باشد. فروشگاه دکور آفیس بهترین قیمت خرید پارکت لمینت ضد آب را برای عرضه ی محصولاتش در نظر گرفته است.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 465
نمایش همه
علاقه مندی ها ()