لاستیک ها تاثیر بسیار زیادی در عملکرد خودرو ها دارند و با استفاده از یک لاستیک مناسب می توان خودرو را بهتر هدایت نمود. لاستیک ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که هر یک برای خودرو های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید با توجه به مدل خودروی خود، لاستیک مناسب را تهیه کنید. فروشگاه هم پا از فروشگاه های مطمئن برای خرید لاستیک می باشد. برای خرید می توانید به سایت این مرکز مراجعه کنید و انواع لاستیک ها را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمایید.

لاستیک ها طوری طراحی شده اند که بیشتر وزن خودرو و سرنشینان بر روی هوای درون تایر باشد به طوری که 95درصد وزن بر روی باد تایر می باشد. باد لاستیک از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید، در صورتی که باد تایر کم تر از حد استاندارد باشد ،موجب سختی در کنترل خودرو شده و تایر حرارت بالایی در آن می باشد همچنین اگر فشار باد لاستیک بیشتر از حد باشد ، موجب کمتر شدن تماس تایر با سطح زمین شده و باعث انحراف در حرکت خواهد شد. بسیار مهم است که در زمانی که تایر خنک است اقدام به تنظیم باد لاستیک داشته باشید.

خرید صحیح رینگ و لاستیک

باید حتما با توجه به دفترچه ی خودرو و باتوجه به نوع کاربری خودرو ، رینگ و لاستیک را خریداری کنید. اگر می خواهید خرید لاستیک را انجام دهید باید در سایز لاستیک فابریک، آن را تهیه کنید. استفاده از لاستیک و رینگ استاندارد بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید. خرید لاستیک را با ارزان ترین قیمت از سایت فروشگاه هم پا انجام دهید. این فروشگاه به دلیل عرضه ی مستقیم لاستیک ها، قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

خرید لاستیک رادیال و بایاس

لاستیک هایی که در بازار وجود دارند در دو نوع رادیال و بایاس می باشند. لاستیک های بایاس در ساختشان از رشته های نخی استفاده می شود که از تکنولوژی قدیمی برخوردار است. اما در تولید لاستیک های رادیال از رشته های سیمی استفاده می شود و افراد از هر یک می توانند استفاده کنند اما لاستیک های بایاس در طول استفاده ممکن است مشکل جمع شدگی پیدا کنند ولی لاستیک های رادیال به این صورت نبوده و مقاومت بسیار بالایی دارد و از نظر عملکرد نیز به دلیل چسبندگی بهتر می تواند بهتر عمل کند.

خرید لاستیک نو

برای خرید لاستیک سواری و اسپرت باید حتما دقت کنید که لاستیک های خریداری شده نو باشد و لاستیک های به اصطلاح انباری را خریداری نکنید. برخی از سودجویان لاستیک های چندساله را به نام لاستیک نو به فروش می رسانند و برای جلوگیری از خرید لاستیک های تاریخ گذشته ، باید حتما دقت کنید و تاریخ لاستیک را بررسی نمایید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()