تردمیل خانگی هم مانند بسیاری از انواع دیگر وسیله های ورزشی که شما از آنها استفاده می کنید دارای انواع متفاوتی می باشد. شما باید به خوبی بدانید هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات متنوعی هستند که قیمت خریدشان هم با دیگری متفاوت می باشد. به طور کلی هر فردی زمان خرید تردمیل خانگی به دنبال بهترین و با کیفیت ترین برندها می باشد که بتواند از آن سال های سال استفاده کنید. فروشگاه هایپرجیم انواع تردمیل های خانگی را در بهترین برندها به فروش می رساند و شما می توانید به صورت اینترنتی از این فروشگاه تردمیل مورد نظر خود را خریداری کنید.

ویژگی های تردمیل خانگی برند :

برخی از مهمترین ویژگی های تردمیل خانگی برند و با کیفیت که شما باید از آن اطلاع داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. کیفیت آنها بسیار عالی است و شما می توانید تا سال های سال از آنها بدون اینکه دچار آسیبی شوند نهایت استفاده را داشته باشید. آنها را با استفاده از بهترین متریال ها تولید و طراحی کرده اند و به همین دلیل شما از آنها کارایی مناسبی دریافت می کنید.
  2. تردمیل خانگی برند انواع متنوعی دارد و شما می توانید بین مدل های متنوع آن یکی را که بیشتر نیاز دارید را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه هایپرجیم انواع این وسیله ورزشی را با بهترین کیفیت و قیمت خرید تردمیل به شما ارائه می دهد.
  3. آن دسته از انواع تردمیل های خانگی که تولید شده برندهای معتبر هستند برگه گارانتی دارند و در صورت خرابی و ایراد شما می توانید از آن استفاده کنید.
  4. مشخصات و ویژگی های هر یک از آنها متفاوت می باشد و شما بر اساس درخواست خود می توانید یکی از آنها را خریداری کنید.
  5. وزن آنها بسیار سبک است و به راحتی می توانید آنها را جابجا نمایید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()