بسیاری از افرادی که می خواهند در دوره های فروش اقساطی خودرو شرکت کنند برایشان تعداد اقساط بلند مدت اهمیت زیادی دارد. برخی از نمایندگی هایی که فروش خودروهای متنوع را به صورت قسطی انجام می دهند ممکن است اقساط بلند مدتی را برای مشتری فراهم نکند. مشتری این مسئله که خرید و فروش اقساطی خودرو بلند مدت باشد برایش اهمیت بسیار زیادی دارد. مبین خودرو به عنوان نمایندگی فروش اقساطی خودرو به این مسئله توجه زیادی دارد و تعداد اقساط خودرو را بیشتر می کند. بنابراین رضایت مشتری از مبین خودرو موجب می شود که کارشناسان نمایندگی تعداد اقساط خودرو را برای خرید بیشتر کنند.

شما می توانید با آغاز فروش اقساطی خودرو های متنوع تعداد اقساط و مبلغ هر قسط را با بودجه ای که هر ماه دارید به خوبی مطابقت دهید. در صورتی که شما درآمد زیادی ندارید و ماهانه هزینه زیادی برایتان واریز نمی شود بهتر است که از مبین خودرو یکی از انواع خودروهای ارزان قیمت را خریداری کنید. هر یک از خودروهایی که ارزان قیمت هستند در صورت خرید قسطی هم تعداد اقساط بیشتری دارند. بنابراین شما می توانید با پرداخت اقساط به صرفه و زیاد هر یک از خودروهای مبین خودرو را زمان فروش اقساطی خودرو مانند خرید و فروش اقساطی سایپا  خریداری کنید.

پرداخت اقساط بدون چک و ضامن :

 نمایندگی مبین خودرو با آغاز فروش اقساطی خودرو شرایط خرید خودرو را برای مشتریان خود آسان تر می سازد. مبین خودرو از مشتریان هزینه زیادی را دریافت نمی کند، همچنین جهت خرید قسطی ماشین شرایط خرید ماشین را برای مشتری دشوار نمی سازد. کارشناسان مبین خودرو شرایط حساب بانکی مشتریان را به خوبی بررسی می کنند و سپس بدون چک و ضامن خودرو را به مشتری تحویل می دهند. هر یک از شرایطی که مربوط به فروش اقساطی خودرو می باشد بر اساس استاندرادهای کمپانی تولیدی خودرو است که مبین خودرو این شرایط را آسان تر می سازد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()