یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزاتی که تمامی ماشین ها به آن نیاز دارند لاستیک می باشد. تایرها انواع  متنوعی دارند که هر یک از آنها قیمت خرید شان با دیگری متفاوت است. شما می توانید انواع لاستیک ها را از دیجی تایر با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. شرایط خرید اینترنتی که دیجی تایر برای مشتریان خود فراهم کرده خرید تایر را برای مشتریان آسانتر نموده است. به همین دلیل بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند لاستیک ‌های مورد نظر خود را از دیجی تایر به صورت اینترنتی خریداری کنند. آنها نیاز است که به خوبی پیش از خرید لاستیک را از نظر اندازه و برند بررسی کنند.

شما بهتر است که زمان خرید هر یک از انواع لاستیک ها مانند خرید لاستیک دانلوپ به خوبی ویژگی های آن را بشناسید و خریدتان را انجام دهید. دقت داشته باشید که اگر به خوبی برخی از نکات را زمان‌خرید تایر بررسی کنید می توانید بهترین تایر ها را از دیجی تایر خریداری نمایید. هر یک از آنها اندازه و کیفیت متنوعی دارند که شما بهتر است بر اساس نوع ماشین خودتان یکی از آن تایر ها را خریداری نمایید. اگر در مورد تایر ها و ویژگی هایی که دارند اطلاعات زیادی ندارید بهتر است که با کارشناسان دیجی تایر برای خرید تایر مشورت کنید. آنها می‌توانند بر اساس نوع ماشین و توانایی بودجه تان یکی از بهترین لاستیک ها را برای خرید معرفی کنند.

مقاومت حرارتی تایر :

از دیگر نکاتی که شما زمان خرید لاستیک باید به آن دقت داشته باشید مقاومت حرارتی تایرها می باشد. اینکه هر یک از تایر ها تا چه اندازه به مقاومت حرارتی دارند را نیاز است بر اساس شهر و منطقه ای که می خواهید در آن رانندگی کنید بررسی نمایید. در صورتی که شما در شهرهایی با حرارت گرمایی بالا می خواهید رانندگی کنید باید لاستیک های مقاوم تری را از دیجی تایر خریداری کنید.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()