قالب سازی کریستال، با استفاده از تجهیزات پیشرفته صورت می گیرد. همانطور که می دانید ساخت شیشه و بلور نیاز به استفاده از قالب های مخصوص دارد، تا به واسطۀ آن بتوانند محصولات شیشه ای را تولید نموده و به بازار عرضه کنند. برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات قالب سازی کریستال و شیشه در سراسر کشور فعالیت می کنند. به این ترتیب کارخانجات قادر به فرم دهی مواد شیشه و تولید محصولات جدید خواهند بود.

مجموعه های صنعتی که نیاز به استفاده از قالب برای ساخت محصولات شیشه و بلور دارند، می توانند درخواست سفارش قالب سازی مورد نظر خود را با کارشناسان فنی و مهندسی شرکت صنعتی پارس بلور در میان گذاشته و پس از مشورت و راهنمایی، بهترین نوع قالب را با قیمت مناسب تهیه کنند.

معرفی انواع قالب سازی کریستال و بلور

امروزه بیش از گذشته نسبت به سفارش قالب سازی کریستال و بلور اهمیت قالب پرس فشاری بلور داده می شود چون رقابت میان شرکت های تولیدکنندۀ لوازم خانگی شیشه و بلور، در طرح قالب و محصولات جدید است. به نوعی صنعت قالب سازی کریستال و شیشه توانسته تحولی بزرگ در صنایع تولید محصولات بلورجات و شیشه ایجاد کند. در نتیجۀ آن می توانید شاهد فروش انواع ظروف کریستال در طرح های شکیل و مجلل باشید که به واسطۀ روش های جدید قالب سازی کریستال صورت می گیرد.

قیمت قالب سازی کریستال به طرح، نوع و جنس قالب بستگی دارد. البته ممکن است عوامل دیگری نیز در فرآیند ساخت قالب شیشه و کریستال درگیر باشد. در این صورت می توانید با افراد حرفه ای در این عرصه مشورت کنید.

شرکت صنعتی پارس بلور به دلیل تجربه های فراوانی که طی سالیان فعالیت حرفه ای کسب نموده است، قادر به اجرای تخصصی قالب سازی کریستال و همچنین قالب سازی صنعتی به روش های جدید و پیشرفته با بهترین قیمت می باشند.

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()