کیسه پارچه ای همان کیسه تبلیغاتی اسپان باند است که به هیچ عنوان دارای تار و پود نان وون در بافت خود نمی باشد. برای چاپ کیسه های پارچه ای از چاپ فلسکو و اسکرین استفاده می شود که مقاومت بالایی دارد. از دیگر مزایای کیسه های پارچه ای می توان به تنوع رنگبندی و طرح آنها اشاره نمود. از این رو خیلی از شرکت ها و مؤسسات علاقه مند به ارائه هدایای تبلیغاتی به همراه ساک دستی پارچه ای، به مشتریان خود می باشند. سال های اخیر فروش کیسه پارچه ای طرفداران زیادی پیدا کرده است چون صدمات کمتری به محیط زیست وارد می کنند.

شرکت پارچینه به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تولید و پخش انواع ساک دستی پارچه ای به همراه محصولات ساک دستی نایلکس فعالیت می کند.

فروش کیسه پارچه ای و مزایای آن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، استقبال از خرید و فروش کیسه پارچه ای به دلیل طول عمر بالای این کالا در برابر پارگی است. از این رو به سهولت می توان برای امور تبلیغات از ویژگی های ساک دستی پارچه ای با نشان های تبلیغاتی اشاره نمود. در همین راستا شاهد توسعۀ تولید و پخش انواع کیسه پارچه ای در سطح بازار می باشیم.

قیمت کیسه پارچه ای به جنس الیاف، ابعاد و طرح آن بستگی دارد. متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید، سفارش کیسه پارچه ای ارزان را در ابعاد متوسط داشته باشید. در حال حاضر فروش کیسه پارچه ای تبلیغاتی اسپان باند در رنگبندی های مختلف جزء یکی از وسایل اصلی در امور تبلیغات محسوب می شود.

شرکت پارچینه به منظور رفاه حال مشتریان، توانسته شرایط مناسبی برای سفارش اینترنتی کیسه های پارچه ای و خرید اسپان باند در رنگبندی و طرح های مختلف و قیمت ارزان فراهم کرده است. این مجموعه با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته قادر به تولید انواع ساک دستی پارچه ای مرغوب می باشد.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()