واحد گشت یکی از شرکت هایی است که به واسطۀ آن می توان برای ترددهای گروهی در داخل شهر، اتوبوس اجاره نمود. به طور کلی اجاره اتوبوس دربستی از مهمترین خدمات مراکز واحد گشت محسوب می شود. در این صورت افرادی که قصد جابجایی به صورت دسته جمعی درون شهری را دارند، می توانند به واسطۀ این امکان، در مدت زمان کوتاه، با کمترین هزینه تردد داشت. استفاده از امکانات واحد گشت نسبت به گذشته افزایش یافته است چون حجم ترافیک شهری افزایش یافته است و عموم مردم برای مراسم های مختلف، به منظور جابجایی میهمانان از مکانی به مکان دیگر ترجیح می دهند، از مزایای خدمات واحد گشت و اتوبوس دربستی استفاده نمایند.

واحد گشت تهران چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ خدمات اجارۀ اتوبوس دربستی در تهران آغاز کرده است و با استفاده از کادر پرسنل مجرب، آمادۀ سرویس دهی جهت خدمات ایاب و ذهاب به ساکنین منطقۀ تهران می باشد.

شرح خدمات واحد گشت

در ادامۀ مقاله بیشتر به شرح خدمات شرکت واحد گشت اشاره خواهیم کرد، تا در مواقع لزوم عموم افراد بتوانند از مزایای سرویس دهی واحد گشت جهت اجارۀ اتوبوس دربستی برای مراسم خاکسپاری و بهشت زهرا، مراسم تشریفاتی، ترانسفر بازیکنان به فرودگاه و باشگاه و غیره استفاده می کنند.

ارائه خدمات ایاب و ذهاب با اتوبوس دربستی به واسطۀ مراکز واحد گشت انجام می گیرد. در نتیجه سازمان ها و مؤسسات مختلف می توانند متناسب با نیازی که دارند، از خدمات شرکت واحد جهت اجاره اتوبوس دربستی استفاده کنند. مدارس، دانشگاه ها، کارخانجات، اجرا کنندگان تور داخلی و غیره برای تردد افراد به صورت گروهی از این گونه امکانات ویژه استفاده می کنند.

واحد گشت تهران دارای امکاناتی است که به واسطۀ آن می توانند شرایط مناسبی را برای تردد درون شهری به همراه اتوبوس با راننده برای عموم مردم فراهم کنند. این مجموعه از برندهای معتبر چون بنز، اسکانیا، ولوو، رنو و غیره برای ناوگان اتوبوسرانی خود استفاده می کنند.

هزینۀ خدمات واحد گشت به مدل اتوبوس، تعداد صندلی و مدت زمان اجارۀ اتوبوس بستگی دارد. در نتیجه افراد مختلف می توانند از این نوع امکانات جهت تهیۀ بهترین سرویس برای جابجایی میهمانان به مراسم بهشت زهرا استفاده شود.

به طور کلی شرکت های واحد گشت ، اجارۀ اتوبوس را همراه با راننده انجام می دهند. از این رو تلاش می کنند، از رانندگان مجرب با ویژگی های خوش برخورد، منظم، متعهد و با حوصله استفاده کنند. معمولاً اینگونه رانندگان متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین عکس العمل را نشان می دهند و نقش بسزایی بر روی روحیۀ مسافران خواهد داشت.

جهت اجارۀ اتوبوس دربستی می توانید با کارشناسان واحد گشت تهران تماس بگیرید. این مجموعه مجهز به اتوبوس های با کیفیت به همراه رانندگان حرفه ای و مجرب هستند که همواره آمادۀ خدمات رسانی به عموم مردم می باشند.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()