با توجه به نوسانات موجود در بازار به دلیل بی ثبات بودن نرخ ارز و تحریم های صورت گرفته از سوی کشور آمریکا علیه ایران، باعث شده تا نرخ اقلام وارداتی ثبات نداشته باشند. به همین دلیل پیش از خرید قطعات وارداتی ماشین آلات سنگین، می توانید خواستار لیست قیمت روز اجناس باشید. در خصوص فروش قطعات ماشین آلات راهسازی نیز، این مسئله صدق می کند و می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش لیست قیمت خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو و دیگر قطعات مورد نظر خود را داشته باشید.

استفادۀ به موقع از ماشین آلات سنگین، می تواند به میزان قابل توجهی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شود. بنابراین شرکت های مختلف، تلاش می کنند، به موقع از مزایای این گونه ماشین آلات استفاده نمایند. البته توجه به نوع کاربرد و میزان توان تحمل ماشین در برابر فشار بار ضرورت دارد چون عدم توجه به این موضوع مهم، می تواند صدمات جدی به وسیلۀ نقلیه وارد کند و نیاز به تعویض قطعات باشد.

انجام به موقع تعمیر و تعویض لوازم یدکی جرثقیل کاتو ، می تواند مانع از افزایش میزان خسارت وارده به ماشین شود و افراد متخصص نسبت به این موضوع اشراف کامل دارند.

برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی انواع جرثقیل کاتو، بهتر است با کارشناسان فروش ایران هیدرولیک مرکزی تماس بگیرید و آنها می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

با توجه به کاربرد ماشینی، همواره نیاز به تأمین و خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو و ماشین آلات دیگر است. چرا که حوادث حین کار، ممکن است موجب آسیب دیدگی قطعات و لوازم یدکی ماشین شود و نیاز به تعویض داشته باشند. از فعالیت های فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی، می توان به واردات و فروش لوازم یدکی جرثقیل های کاتو و دیگر برندهای آمریکایی، انگلیسی، کره ای، ژاپنی و غیره اشاره نمود. در همین راستا، مالکین ماشین آلات سنگین می توانند قطعات ماشین مورد نظر خود را از این فروشگاه معتبر استعلام کنند.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()