خرید انواع لوازم یدکی هیدرولیک بیل مکانیکی

همانطور که می دانید علت اصلی عملکرد عالی که ماشین آلات سنگین چون بیل، لودر، بلدوزر و غیره دارند، بهره گیری از قطعات پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی است. این نوع قطعات طوری طراحی و ساخته شده اند که مقاومت لازم جهت اجرای کارهای سنگین را دارند. در واقع باعث حرکت روان و آرام انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی درگیر در کار می شود.

پمپ مادر، پمپ هیدرولیک پروانه ای، پمپ هیدرولیک دنده ای، سیلندر پمپ مادر بیل، پمپ پلانجر، پمپ های پیستونی، تیغه بیل، ناخن و کلنگ، گوشه بیل، بوش و پین دکل، کیت پمپ ها، کیت جک و باکت، رولیک بیل، زیربندی و ... برخی از انواع لوازم یدکی ماشین بیل مکانیکی محسوب می شوند. هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ، در نظر گرفتن مدل و برند بیل مکانیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید، اعتبار محل تأمین قطعات مهم است و پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های با سابقه در حوزۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین اصل مراجعه کنید. به نحوی که قطعاتی که به فروش می رساند، با تضمین قیمت و کیفیت صورت گرفته شود.

پارامترهای متعددی بر روی قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی تأثیرگذار است که اشارۀ مختصری به نوع و جنس قطعات و همچنین برند ماشین داریم. به دنبال آن قیمت ارز نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت آنلاین قطعات بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات وارداتی به کشور دارد. البته به دلیل تحریم های حاکم بر علیه ایران، برخی از فروشگاه های با سابقۀ طولانی، قادر به تأمین و واردات لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی خواهند بود. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه هیدروسنتر نیز به منظور تامین قطعات و تجهیزات ماشین آلات سنگین با برندهای مختلف، فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. بدین وسیله مالکین ماشین آلات بیل مکانیکی، لودر، بلدوزر، غلطک، گریدر و غیره قادر به خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی مورد نظر می باشند.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()